sophiatolf

Alla inlägg under november 2010

Av Sophia Tolf - 30 november 2010 19:24

Hejsan svejsan!♥


Kom precis hem från stan. Har varit där med Michan och Clara. Jag köpte lite grejs och jag är ganska nöjd faktiskt. :) Jag köpte ett par skor till mig själv, och två julklappar till Elvira :) Men jag fortfarande en massa pengar kvar som tur är. För jag ska ju köpa julklappar till Lollo, Ante, Maria, farmor, farfar, mormor och pappa. Det är många det, men det blir nog bra. Jag har ju redan en massa julklappar till några :)


Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu faktiskt, men jag sätter mig väl bara vid tv:n eller nåt. :)


Ha det bra! =)

Av Sophia Tolf - 29 november 2010 20:45

Hej! :)


Kom precis hem från farmor. Har varit hos dom i typ en halvtimma för att jag hade inga nycklar till vårat låsta hus. Så det var verkligen tur att dom var hemma! Innan det så var jag på klockargården och pysslade. Jag gjorde 4 julkort, och jag gav ett till farmor och farfar.


Imorgon blir det att fara till stan med Michan efter skolan och kolla på kläder och julklappar. :)


Nu ska jag kolla på tv. :)


Puss ♥

Av Sophia Tolf - 28 november 2010 22:00

Hej! ♥


Nu tänkte jag slänga mig i sängen och somna faktiskt! Jag tänkte lägga mig och lyssna på musik också tror jag. Jag fick en Ipod idag, eller jag bytte med mamma. Hon fick min rosa mp3 och jag fick hennes Ipod. Jag ska se vad jag tycker om den och om jag gillar den så ska jag fortsätta ha den, men om jag inte gillar den så ska vi byta tillbaka. Men än så länge så gillar jag den :)


Imorgon är det skola som jag ska orka mig igenom, sen ska jag nog hem och städa :) Blev inte så mycket med det idag. :]


Och på tisdag eller onsdag så ska jag och Michan gå på stan efter skolan. Men vi har inte bestämt vilken av dom dagarna det blir men så småning om så kommer det fram tillslut ♥


Godnatt ♥

Av Sophia Tolf - 28 november 2010 14:12

Hej! ♥


Kom precis hem från en kall vinterdag ute på byn med Evelina. :)

Michan hittade inga bra bussar så hon kunde inte komma. :(

Men då blev det Evelina istället.


Det var inte så mycket på skyltsöndan men det är iallafall mysigt och man får julstämning! 

Nu sitter jag och lyssnar på julmusik och ska snart börja antingen julstäda mitt rum och julpynta eller så ska jag julpyssla. Jag kan inte riktigt bestämma mig, men jag tror att jag börjar med att julpyssla så julstädar jag senare. Jag har ju ändå ganska mycket tid ikväll med tanke på att det är slut på träningar för i år.

Både bra och dåligt.. Bra för nu får man mer tid för annat som läxor och så, men dåligt för att jag älskar hopprep och vill hålla på året om! ♥


Men jag ska iallafall börja med att göra någon lunch. Har inte fått i mig någon sån än så jag är ganska hungrig! :]


Puss ♥

Av Sophia Tolf - 27 november 2010 21:53

Hej :)


Sitter hemma hos farmor och farfar och har det mysigt just nu. Mamma har tjejkväll så jag, Elvira och pappa fick fara hit.

Jag och Elvira ska sova här, men pappa ska gå hem snart tror jag. :)



Var det någon annan än vi som kollade på Tomten är far åt alla barnen på 4+?

Det fick mig iallafall att få pirr i magen av längtan till julen.

Och imorgon är det första advent och det betyder också skyltsöndag här i Sävar.

Jag ska vara med Michan imorgon, och vi ska kanske gå dit om det inte är alldeles för dåligt väder då då. :) 


Nu ska jag gå och sova typ. Är helt slut efter dagen.

Imorgon ska jag nog vara hemma ganska tidigt, eller iallafall kanske vid 11 eller nåt eftersom att Michan kommer.


Godnatt <3


Lite julmusik<3

Av Sophia Tolf - 26 november 2010 23:12

Hej!


Här kommer dom lovade bilderna på mina små sötnosar <3


 

Min sötnos Mimmi <3


  


Och mina andra sötnos Angel <3


Älskar dom så mycket och jag är med dom typ hela tiden <3

Kommer sakna dom jättemycket imorgon när jag är på tävlingen <3


Nej, nu kan jag inte sitta här typ hela natten, måste ju upp imorgon <3

Puss :* 

Av Sophia Tolf - 26 november 2010 07:16

Godmorgon! :)


Mina gerbiler kom hem igår och jag tror att dom trivs väldigt bra. Det blev 2 tjejer, Mimmi och Angel. Dom är sju veckor gamla och väldigt aktiva! :] Det tar ett tag innan man får upp någon ur buren men när dom väl är uppe är dom lite lugnare.

Just nu bor dom i Piggelins gamla bur, men vi ska försöka hitta ett akvarium.

Jag hann inte lägga upp bilder igår och jag hinner inte det nu heller för nu ska jag gå till Eve. Men jag gör det antingen innan eller efter dansen idag<3


Ha en bra dag <3

<3

Av Sophia Tolf - 25 november 2010 17:58

Hej!


Kom precis hem från stan. Har varit på alla tre djuraffärer som finns här i Umeå men ingen hade någon bra bur. :(

Men vi letar vidare :)

Nu ska vi bara äta middag och sen blir det att fara till Robban och kolla på gerbiler, och förhoppningsvis så köper vi 2 till mig :)


Om det nu blir så att vi köper några så lägger jag förmodligen upp någon bild på sötnosarna ikväll<3


Puss <3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards