sophiatolf

Alla inlägg under januari 2011

Av Sophia Tolf - 31 januari 2011 22:21

Hejsann!!


Har precis druckit en kopp halstabletter. Och då menar jag verkligen druckit. Varm mjölk som jag sedan hällde några halstabletter i. Vet inte om det var gott eller inte, kände inte direkt någon smak med tanke på min på förkylning. Men jag fick iallafall ner det.


Jag och mamma har bestämt oss för att det är nog bäst om jag är hemma och vilar imorgon. Då kanske jag kan komma mig till skolan i bra skick på onsdag. :)


Men nu ska jag lägga mig och somna, är väldigt väldigt trött!


Godnatt allihopa! ;*


//Sophia<3



En bild som passar bra in på mig. Jag är lång och sjuk :] <3

Av Sophia Tolf - 31 januari 2011 16:16

Hejj<3


For hem från skolan vid halv tolv någon gång tror jag. Mår jättedåligt och fryser. Har inte tagit feber ännu, eller jo men det blev error men jag ska nog göra det igen snart.


Har legat och kollat på två filmer nu. Såg A cinderella story med Hillary Duff och Another cinderella story med Selena Gomez. Båda filmerna är jättebra! :)




=)


Nu kollar jag på vänner och nästan halv sover.


Mamma är nog hemma snart hoppas jag och har jag tur så har hon med sig halstabletter och nässpray. :)

Av Sophia Tolf - 31 januari 2011 07:21

Godmorgon!:)


Ja, min förkylning blir bara värre och värre! Vaknade imorse utan att kunna andas med näsan. Jag är snuvig nå se nånting och jag är hes så jag tror att jag snart kommer att tappa rösten. ;) Men det borde väl inte hända!


Ska gå till skolan nu, eller jag ska åka bil med pappa. Har fortfarande jätteont i kroppen, men jag får lida genom skolan till klockan 3.


Kram!


// Sophiia<3

Av Sophia Tolf - 30 januari 2011 22:15

Hejsaan! :)


Stavas handikappad så? Iallafall, nu så stavas det så enligt mig ;)

Ja, jag känner mig faktiskt lite handikappad. Känns som att jag inte kan göra någonting själv. När jag typ ligger ner eller sitter på golvet så behöver jag hjälp upp. Och jag kan inte böja mig ner om jag har tappat nåt. Eller visst kan jag det men det tar ett tag och det gör så jädrans ont!


Men den värsta träningsvärken brukar ju oftast komma två dagar efter. Och det är ju imorgon. så vi får väl se vad som händer imorgon.. ;) Om jag kan sitta ner på lektionerna :P Och eftersom att jag är förkyld så måste jag hosta men jag har träningsvärk i magen också så det gör grymt ont att hosta.


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Paranormal activity 2 var inget speciellt! Den var väldigt tråkig och först fattade man ingenting. Och den var inte speciellt läskig heller! Så jag kommer nog somna direkt, om jag inte ligger och har så ont så jag inte kan sova.. Men det går nog bra.


Nu ska jag sova.<3


Godnatt ;*

Av Sophia Tolf - 30 januari 2011 16:33

Hejsan!! :)


Åt precis middag, det blev pizza. Eller iallafall för mig, dom andra åt hamburgare men jag åt det igår så jag var inte sugen.


Imorse när jag vaknade så hade jag världens träningsvärk! Jag är öm i precis hela kroppen! Eller, ja inte huvudet då då, men.. Och jag kan typ inte gå eller sitta ner eller ställa mig upp utan att måsta typ skrika aj eller nåt. För det gör så grymt ont. Men jag ska ändå iväg och träna minihopparna nu klockan fem till sju tror jag. Men jag kommer nog inte kunna hoppa så mycket, bara hjälpa för jag har ont och så har min förkylning blivit värre än värst! ;] Fast, ja jag vill ju ändå vara där för att det är så himla kul! :)


När jag kommer hem så ska Lollo, Cissi och Evelina komma och vi ska se paranormal activity 2. :) NAAAJS! =)


Måste dra nu ;*


// Sophiiia<3

Av Sophia Tolf - 29 januari 2011 00:09

Hejsaaan!


Discot ägde sönder och jag ville verkligen inte fara hem.. Men vad har man för val när man ska upp tidigt imorgon?

Jag är jävligt trött nu och jag vill bara sova. Fick ont i magen av all jävla rök och kommer säkert ha skit ont i halsen imorgon känner jag, så mycket som jag skrek och sjöng ;P


Men jag ska försöka berätta om det imorgon. Och sen imorgon så får vi se hur det blir med träningen. Tror inte att jag kan vara med på hela. Jag är så himla förkyld och imorse hade jag asont i halsen och jag tror att den kommer tillbaka..


Godnatt!<3

(L)

Av Sophia Tolf - 28 januari 2011 14:26

Hejhej!:)


Kom hem från skolan för ett tag sedan. Har varit en ganska slapp dag idag. Och nu är jag snart redo för disco! Har tagit på mig kläderna och ska snart sminka mig och fixa håret. Sen ska jag ta något att äta och sen blire stan. :)


Kommer förmodligen inte blogga något mer idag. Så nästa inlägg blir väl imorgon innan täningen. Om jag inte blir klar ganska tidigt och hinner blogga innan bussen kommer. Men det tror jag verkligen inte! Men man vet ju aldrig.


//Sophia <3



Av Sophia Tolf - 28 januari 2011 07:18

Godmorgon!


Nu är det äntligen fredag! Och den här fredagen är nog ännu mer speciell än dom andra. DISCO! Men det finns ju typ 1000 andra saker som är bra med fredagar. Men just idag är nog discot det bästa! Och att Emelie kommer.<3


Jag kommer att ta kvart över fyra bussen in till stan idag för att hinna kolla på en väska innan affärerna stänger. Clara, Jennifer, Evelina och Hanna tar 17.10 bussen och Michaela och Daniella får skjuts, men jag vet inte riktigt när. :) <3


Nu ska jag ta och packa ner mina böcker sen fara <3


puss ;*

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards