sophiatolf

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Sophia Tolf - 8 januari 2011 23:44

Hej på er! :) ♥


Har precis kollat på I love you Phillip Morris med familjen. :) Den var bra, fast efter en stund så märkte jag att jag hade sett den tidigare. Men det gjorde ingenting, kom inte ihåg så mycket :P


Nu tänkte jag lägga mig och kolla på en film som Evelina tipsade mig om för någon vecka sedan. Mean Girls heter den och den verkar bra :)

Så den ska jag kolla på sen ska jag väl sova.

Min storasyster Lollo är i Bullmark på fest nu och hon ska mest troligt sova här. Så jag har bäddat en madrass på mitt rum åt henne, eftersom att hon brukar nu för tiden oftast sova på mitt rum när hon sover här :P


Kram ♥



Trailer för Mean Girls <3

Av Sophia Tolf - 8 januari 2011 19:45

Hejsan


Nu är klockan typ kvart i åtta och snart börjar väl kvällens program :P

Fångarna på fortet!

Tror inte det skulle vara så himla intressanta lag (för min del då) men det finns väl inte så mycket annat mer att se? Eller? Har jag fel?

Anyway, fortet är ju ändå kul att kolla på med alla celler och så det spelar ju egentligen ingen roll vilka lag det är? Fast det är ju roligt om man känner igen någon. :)


Nu måste jag hämta min mobil, den har legat på laddning från typ imorse och jag har inte haft någon koll alls på om jag har fått nå sms eller nåt :P


Ha en bra lördag kväll!

Av Sophia Tolf - 8 januari 2011 15:24

Hejsan ♥


Jag och mamma har nyss varit på Ica och handlat inför kvällen. :) Då passade jag på att köpa lite godis så nu sitter jag och äter godis och kollar på tv :)

Men jag hittar inget intressant att kolla på, men något måste det ju finnas?


   


bjuder på några bilder ;*  

Av Sophia Tolf - 8 januari 2011 12:52

Godmorgon! :)


Vaknade vid tjugo över 12 av att någon hade öppnat min dörr och tänt min fönsterlampa. Fast det var väl ganska bra gjort efter som att dom vill att jag ska vända på dygnet.. :P

Så när jag klev upp så var dom i full gång med att "ta undan julen" :P

Så nu måste jag ta undan alla julsaker på mitt rum också.


Efter det måste jag duscha, och sen funderar jag på att fara över till farmor och farfar.

Var väldigt länge sedan nu!


Puss på er! ♥

Av Sophia Tolf - 8 januari 2011 01:45

Kan fortfarande inte sova, sitter och tänker på om jag ska börja med något här på bloggen.

Har en tanke, som jag hoppas att ni kommer gilla.


Tänkte starta något som heter  Dagens Favvo.

Jag tänkte att varje dag så skulle jag lägga ut något/någon av mina favvosar.

Tex:

favvoskådespelare

favvosångare

favvoband

favvolåt

favvobok

favvoblogg

favvomat


osv, osv..


Nå, vad tror ni? Tror ni att det kommer bli något? ;)

Jag tänkte iallafall göra ett försök, och jag börjar med det på måndag.

Så då får ni väl se vad det blir. :)


Jaja, nu ska jag iallafall försöka sova!


Godnatt ;*

Av Sophia Tolf - 8 januari 2011 00:26

 

mina nya byxor :)


 

stickad tröja :)


  


bolero eller vad det nu hette. :]


  


Tunika med dragkedja :)


 

kofta :)


 

koftan på mig :P


 

tunika och bolero på mig. :P


 


Tunika på mig :P


Det var min shopping från Arvidsjaur. Förutom min mössa, men den orkade jag inte fota, ni vet väl hur så ser ut? :)


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Ni kanske undrar över min rubrik?

Isåfall så ska ni få en förklaring. :)


Jag har anmält mig till en tävling på en blogg som var då veckans blogg.

Av flera anmälande, så är jag en av dom 10 finalisterna :)

Jag är väldigt glad att hon valde min blogg, eftersom att jag trodde att den inte var så speciell på något vis... :]

Så nu kan ni rösta på vilken blogg ni tycker om mest och ni kan rösta hur många gånger ni vill! Och jag skulle ju såklart bli glad om jag fick några röster, men det kan ju inte jag vara med och bestämma. Men, vill ni var med och rösta fram veckans blogg så trycker ni på länken en bit upp så kommer ni till bloggen. :) ^^


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu sitter jag i vårat kök och vet inte vad jag ska göra. Jag är trött, men inte sova trött. Jag är bara trött på allt möjligt! Alla jobbiga saker som händer, allt som har med mig att göra, ja nästan allt är jag trött på.

Så nu sitter jag bara och tänker, och tänker, och tänker.. Om jag tänker nog länge så kanske jag blir trött (sömnig alltså:P) och kan gå och lägga mig i sängen och somna. Men nu känns det som något som skulle vara omöjligt. Jag är superpigg!

Menmen, ni som kanske redan sover är lyckliga ni, snart börjar skolan och då kanske man ska ha vänt på dygnet som mamma och pappa säger:]


Gottnatt alla ni som sover eller ni som ska sova! Hoppas ni har bättre lycka än jag! :P



Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards