sophiatolf

Alla inlägg under februari 2011

Av Sophia Tolf - 28 februari 2011 22:20

Hejhej! :)


Satt och kollade på top model 15 från 8-9 och skulle precis gå och typ tvätta bort sminket när det var slut, men då så märkte jag att dom visade nästa avsnitt direkt efter? Så har dom aldrig gjort förut. Eller? Är det något jag har missat eller något som dom har börjat med nu? Iallafall så satt jag och kollade på det till klockan tio. :]


Nu sitter jag och smsar med Michaela Den Bästa som hon heter på min mobil (a)

Vi pratar om läxor och sånt men också om annat:P

Jag kom på att vi har läxförhör i SO imorgon som jag måste träna inför. Men jag behöver typ bara läsa några (ca. 25) sidor. Haha och allt det på en kväll.. :/ Dessutom så är jag helt slut så jag orkar typ inte hålla mina ögon öppna så länge till. Så jag får väl se hur det går med det.. :/


Pussipussi:]


/Sophia!<3


Förresten!

Imorgon kommer jag vara helt deppig typ för Clara Rara Underbara far till Thailand på morgonen! :((((( Gillas INTE! Hon är borta i 2 och en halv vecka, tror ni jag kommer sakna henne eller? ;( Men jag får väl hoppas att dom veckorna går fooort! Jag har ju typ Michaela?:)<3

Av Sophia Tolf - 28 februari 2011 17:52

Tjolahoppsan! :D


Har precis ätit middag och nu sitter jag framför tv:n och bra slappar.

Innan middagen så pratade jag litegrann med Regina och vi pratade om att hon ska kanske komma hit på lovet. Men vi ska prata mer om det sen för vi hann inte så mycket mer idag. :] Så nu är jag glad att vi kanske äntligen ska träffas igen efter så länge! :D


Ikväll har jag inte en aning vad som händer. Hade tänkt fara till farmor och farfar men jag tror att jag står över och tar det imorgon ist. Jag kan väl kanske ta och plugga eller nåt. :)


Kram!


/Sophia! <3

Av Sophia Tolf - 27 februari 2011 21:00

Tjena mittbena! :)


Träningen ikväll var bra från 5-6 men från 6-7 så blev det alldeles för mycket flumm för min och Sandras del. Vi skrattade typ mer än vad jag har gjort i hela mitt liv ;P Men efter sju någon gång så blev vi mer serriösa och då blev det mycket bättre. :]


Nu så ska jag gå ner och duscha. Sen så ska jag typ hoppa i sängen och kolla på lite tv och sen sova.


Puss på er ;*


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 27 februari 2011 15:49

HejsanSvejsan:)


Kom nyss hem, har varit ute på den där promenaden som jag pratade om:] Var jätteskönt att vara ute men det blåste typ ganska mycket.. :/

När jag hade gått i typ 40 minuter så var jag på väg tillbaka men då tänkte jag att det kunde vara kul att träffa farmor och farfar. Så jag gick förbi dom och satt där i kanske 20 minuter, då Evelina ringde och sa att jag skulle komma till Ica för hon skulle köpa hårfärg. Jag ville inte men hon övertalade mig.. :] Så jag gick till Ica och när hon hade valt hårfärg gick vi hem. Nu så ska jag snart äta middag och sen blir det träning.

Är inte på mitt bästa tränings humör, men det kanske kommer senare.


Pusshej ;*


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 27 februari 2011 11:48

Heeej! :)


Sitter på mit rum med hörlurarna i öronen och högsta volym:] Så skönt att bara kunna hoppa runt och typ skrika ut ;P Haha, lite kul måste man väl få ha?:]


Igår hade jag verkligen SKITTREVLIGT! Haha, våra grannar är så himla sköna måste jag bara säga :P Vi kollade på tv när vi kom dit och och efter det så blev det middag. Maten var skitgod och vi pratade om en massa kuliga saker.

Sen blev det efterrätt, pannacotta! Favoriten! ;]

Efter efterrätten så tog Ronald fram något spel, typ sequence tror jag det hände. Vi delade in oss i lag, killarna mot tjejerna, fast Elvira fick vara på killarnas lag xD Spelet var skit kul och vilka vann tror ni? TJEJERNA!! :D Haha, min förtjänst ;] Haha, nejdå allas förtjänst! Fast ska jag berätta en sak? Vi vann bara två av typ 7 gånger :P Men vi körde att det lag som vann sista gången vann hela skiten, och DET VAR VI! :P

Sen så gick jag och Elvira och la oss i deras säng och såg på tv medan dom vuxna pratade :P Haha, sen så kom Ronald och sa att vi skulle komma och gissa vad som hände då? Vi fick priser :P En puderborste och ett hjärta med en diamant i. Inte illa! ;]

Vid tolv gick vi sen hem, och det var tur att det inte var längre än typ 20 meter för jag var trött ;] Men jag hade en skittrevlig kväll! :)


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag så ska jag typ göra ingenting. Eller jag tror nästan att jag ska ta en promenad efter lunchen nu när det är PLUSGRADER! :-D Men om det ska gå så måste min mp3 laddas och det måste göras nu!


Pusshej ;*


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 26 februari 2011 16:27

Ikväll, klockan 6, ska vi gå till våra grannar för vi har blivit bjudna dit på middag. Så vi ska vara där hela kvällen så det kommer inte bli några inlägg under tiden vi är där. :( Men det överlever ni :P


Hade lite kul framför webbkameran när jag sminkat klart mig ;P :


  


Haha ;]


Ses :)


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 26 februari 2011 13:49

Hejsan! :)


Imorse vaknade jag vid halv tolv och hann typ bara kliva upp innan Evelina ringde och då fick jag skynda på med kläderna innan hon kom. När hon kom så satte hon sig vid min dator och jag sprang ner och duschade. :)


Nu sitter vi nere i våran källare och kollar på Vänner och har precis ätit lunch. :]


Har inte så mycket mer att berätta nu så jag ska väl sluta ;P


/Sophia! <3

Av Sophia Tolf - 25 februari 2011 20:11

Hej allihopa! :)


Har precis ätit ätit en supergod middag! Lax och potatis. Mums!

Nu sitter jag i soffan och kollar på Let's dance med Elvira. Det blir väl inte mycket annat ikväll tråkigt nog. Skulle gärna vilja dra ut med någon kompis på byn men Evelina är typ inte hemma. :( Haha, typ den enda jag är med från sävar :P 

Men jag får väl poppa popcorn och ligga i soffan och kolla på tv. =)


Nu blev det reklam så jag ska fixa lite grejs innan det börjar igen. :)


/Sophia!<3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards