sophiatolf

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Sophia Tolf - 22 februari 2011 21:02

Hejhejj allihopa!:)


Kom nyss hem och nu så sitter jag och skakar lite. :] Har gjort något pinsamt som jag aldrig kommer kunna ångra.. ;] Men ändå så känns det ganska bra.

Men en sak som inte känns så bra är att Evelina har gjort illa sig på smalbenet när vi var på badhuset och hon kan typ inte stå.. :/ Jag hoppas att det blir bättre!

Älskar dejj gumman! <3


Finns typ inget att se på tv eller nåt så jag vet inte vad jag ska göra nu.. :( Men jag ska nog sova ganska tidigt. :)


Pusshej ;*


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 22 februari 2011 17:25

Hejj<3


Åt precis middag och nu ska jag packa min väska med mina badsaker för jag och Evelina ska på badhuset!!! :)

looooove it! <3

men jag längtar mest till ikväll<3 fast jag tänker inte berätta varför, än så länge är det bara Evelina som vet, men vem vet? Kanske får ni veta sen? :]


Haha, aja ska gå och försöka hitta min bikini nu.'

Puss ;*


/Sophia!<3


Förresten, det är nåt craaazy med bloggen så jag kan inte ladda utt egna bilder bara bilder som jag tar från typ kompisar eller någon hemsida? :( Så det är därför det är lite dåligt med bilder, men här kommer några få bilder som jag lånade av Clara<3


 


Mina sötnosar Dani och Clara <3 Älskar er<3


 


Jag:]<3


  


Och sist men inte minst sööööta lilla Evelina med sin broderade kudde som hon har gjort:] Visst ser ni att den ska föreställa Clara? ;) <3


Puss ;*

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards