sophiatolf

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Sophia Tolf - 10 februari 2011 22:02

Hejhej :D


Sitter och kollar på några bilder som min mormor har på Facebook sen jag, Fanny och Elvira va där för typ 2 år sen eller nåt. ^^

Vi sitter vid matbordet och jag och Fanny har gjort VÄRLDENS frisyrer på varandra :P Typ tuperat och flätat och en massa ;) kommer du ihåg der Fanny? ;]

Det var iallafall jättekul! xD


Nu har jag precis duschat. Så nu är jag typ redo att hoppa ner i sängen och sova tills väckaren ringer! ;] <3


Godnatt :*


/Sophia!<3


update: Ville bara påminna om att ställa frågor till frågestunden! Tänkte svara på måndag så nu har ni helgen på er att ställa de sista frågorna! Så fråga på bara! :D

(Ni kan ställa dom i det här inlägget eller i frågerutan, helst frågerutan xD)


Av Sophia Tolf - 10 februari 2011 17:16

  


Det här ritade jag. :P Haha, men vilket namn som står där får ni inte vet. :]


Ikväll blir det nog bara att plugga till provet så att man är säker på att bil godkänd. :] För jag vill inte faila på två prov i rad? ;P


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 10 februari 2011 14:22

Nu undrar jag, var det värt att faila på provet? Jag failade stort och det var nog INTE värt! Så jävla idiotiskt av mig att börja plugga igår! :( Menmen, jag får väl plugga som en jävel till omprovet då? Och till SOprovet vi har imorgon! :D Fast det kommer nog gå super för jag kan typ allt det :]


Nu sitter jag och ritar lite:] Ni kommer få se sen vad men inte hela :] <3


Puss :*


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 10 februari 2011 11:22

Hejsaaan:)


Sitter i biblan nu och ska typ plugga till NO provet som vi har om typ en 1 timma eller nåt :P

Åt precis lunch och de va typ tomtegröt.. haha, kändes inte så passande ;)


Oj, vi börjar om 5 min så jag ska väl gå nu :P Sveeeenskaaa!! =D (xS)


/Sophia!<3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards