sophiatolf

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Sophia Tolf - 21 februari 2011 22:35

Hejsan! :)


Nu är jag här igen och den här gången så kommer jag med svar på frågor som jag fått av några läsare. :]

På frågor om vem jag gillar så vill jag bara säga att jag kommer inte säga namnet men.. Ja, ni får väl se hur jag svarar helt enkelt ;]


Då börjar vi:


Fråga: Är det någon av dina kompisar som du irriterar dig på,.?? /Meii

Svar: Nej, eller visst det kan ju finnas stunder då jag irriterar mig på mina kompiasar men det finns ingen speciell som jag irriterar mig på precis hela tiden. :)


Fråga: Vem var det du senast pussade? ;) /Du vet, om du tänker så det knakar!

Svar: Jadu, det måste ha varit någon som jag skulle pussa i sanning eller konka när jag var yngre:] Och jag körde det ganska ofta så jag har nog inget exakt svar på det ;]


Fråga: Vem fick di din första kyss av? /Karin

Svar: Haha, ja då måste jag nog rikta mig mot svaret på förra frågan.. Är inte helt säker eftersom det var vääääldigt länge sedan sånt hände ;)


Fråga: Vem är du kär i, och om du inte är kär i någon, vem var du i senast. /Kajsa

Svar: Ja, kär och kär kallar jag det nog inte men jag gillar någon väldigt mycket. :] Och han går i åttan på min skola.


Fråga: Var laddar du? /Eve

Svar: Jag förmodar att du menar filmer? Och det laddar jag på antingen shareitall.se eller thepiratebay.org. :)


Fråga: Har du någon kille? Isåfall vad heter han? /Malin

Svar: Nej, det har jag inte. :)


Fråga: Hur länge har du haft bloggen? /Malin

Svar: Den här bloggen har jag haft sedan den 23 november 2010 men det är som en "ihopsättning", eller vad man nu ska kalla det, med min förra blogg som jag startade den 19 januari 2010. :)


Fråga: Gillar du någon? Isf vem? /Eve

Svar: Ja, den frågan har jag ju i stort sett svarat på, fast Evelina du vet ju redan så.. :]


Ja, det där var alla frågor som jag fått. :] Hoppas att det kommer fler frågor nästa gång! :)


Nu ska jag sova!


Godnatt ;*


/Sophia! <3



Av Sophia Tolf - 21 februari 2011 20:59

Hejhej!:)


Kom nyss hem från Evelina.. Eller nyss och nyss, typ för 25 minuter sen:]

Menmen.. Tänkte ta och duscha ikväll så att jag är fräsch imorgon. :]

Jag och Evelina har gjort en massa craaaaazy grejer och varit helt allmänt, eller ja, vi har varit oss själva ;)


    


hihi, ja dom blev lite små men jag hoppas att ni ser? :] Ni kanske kan trycka på dom? ;]


Aja, ska duscha sen kommer svaren från frågestunden:)


Puss ;*


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 21 februari 2011 17:51

Hejhej! :)


Har nyss ätit och ska snart tillbaka till Evelina. Var hos henne efter skolan idag och nu ska jag alltså tillbaka som sagt xD


Idag var skolan typ som vanligt. Men den var nästan lite roligare. :] ^^ <3


Har typ inget mer att skriva nu! :/ Men jag ska iallafall säga att ikväll kommer svaren från frågestunden upp! :) Så då får ni se dom. :] Men det är inge många, men det får ni faktistk leva med ;] <3


Pusshej ;*


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 21 februari 2011 06:26

Godmorgon! :)


Inatt så drabbades pappa av magsjukan så idag blir det att gå till skolan i typ 20-.. Inte kul. Men, är man fullt utrustad så går det ju finfint! ;]

Nu är jag bara rädd att det är min tur att bli magsjuk snart? Hoppas inte! Jag hatar att spy! :(


Idag har vi spanska prov också.. Kommer inte gå bra alls för det är muntlig presentation och man ska beskriva sitt hus och sitt rum och jag är inte klar med det eftersom att jag var borta förra veckan.. Så därför kommer allt gå dåligt!

Men, har jag tur så kanske jag får göra det på fredag istället? Det borde jag få..


Aja, hejdå! <3


/Sophia! <3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards