sophiatolf

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Sophia Tolf - 6 februari 2011 22:49

Ja hörni nu är det väl bara dax för mig att säga gonatt :)

Imorgon börjar dansen och då är det dags för Broadway. Jazzen börjar inte förrän på fredag så den får vi vänta lite längre till, men jag längtar ändå till imorgon! :D


Godnatt!


/Sophia<3

Av Sophia Tolf - 6 februari 2011 21:38

Hejhej! :)

Sitter på mitt rum och kollar på Two and a half men. Jag kom hem från Evelina för typ ett litet tag sedan. For till henne efter träningen för jag trodde att vi skulle gå ut på en promenad men vi gick upp till brånet (ungefär 200 meter) när Evelina ville gå tillbaka för hon hade ont i halsen. Så vi vände om och gick tillbaka till henne och gjorde varm o´boy och satt vid datorn. ;]

Sen vid typ kvart över nio gick jag hem och skulle gå ner i duschen men då märkte jag att det var Two and a half men på tv så jag väntar till tio då det slutar. :]


Har typ inge mer att skriva nu<3


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 6 februari 2011 14:05

Hejhej! :)

Kom alldeles nyss hem från farmor och farfar och nu sitter jag och Elvira i soffan och satte nyss på en film. Föräldrafällan.

Igår när vi kollade på Freaky Friday så blev jag väldigt sugen på att se föräldrafällan. Det var typ min favoritfilm förut!

Så jag laddade hem den och nu sitter vi och kollar på den ;)


Men jag vill inte missa så därför ska jag sluta skriva ;D <3


/Sophia<3



Trailer för filmen :) <3

Av Sophia Tolf - 6 februari 2011 11:28

Godmorgon! :) <3

Vaknade typ vid 10.35 imorse och det kändes grymt skönt! Att få sova ut!

Nu har jag ätit frukost och hunnit chilla lite och nu så ska jag kolla om det är något bra på tv. Jag hoppas det annars har jag inte en enda aning om vad jag ska göra ;) Men det finns alltid något ;P


Vad ska ni göra idag då? Jag ska bara ta det lugnt och ikväll så får vi väl se hur det blir med träningen. Men jag tror att jag ska fara iallafall, men jag kommer ta det lite extra lugnt.

Nu har jag typ inge mer att skriva så..


/Sophia<3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards