sophiatolf

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Sophia Tolf - 16 februari 2011 20:38

hejhej! <3


Har precis duschat så jag är fräsch för skolan imorgon! :) Har smsat en massa med Michaela och hon tycker att det ska bli jättekul att jag kommer tillbaka och då blir jag ju såklart glad:]<3


Idag så kom mamma hem ganska tidigt från jobbet och hade med sig magsjuka. Så nu ligger hon och vilar i sängen och mår verkligen inte bra! Så nu ska jag hålla mig borta från hon så mycket som jag kan för jag vill INTE bli sjuk igen! Jag har varit sjuk nog! <3

Nu hoppas jag bara att ingen annan i familjen åker på magsjukan! Det vore ju inte kul!


Nej hörni, nu ska jag ta och ta min medicin och sen borsta tänderna. :)


Puss allihopa! ;* <3

Av Sophia Tolf - 16 februari 2011 11:18

Hejsan allihopa! :)


Idag så är jag mycket bättre i halsen! Iallafall så känns det bättre men det ser inte så himla mycket bättre ut! Och tack vare medicinen så är jag tillbaka i skolan imorgon! Gud så jag längtar! <3


Just nu så har jag faktiskt en kladdkaka i ugnen. Blev väldigt uttråkad så jag började baka. :] Fast det var svårt att välja i början, vad jag ville baka, det fanns så mycket, men vi hade inte så mycket ingredienser hemma.. :] Så det blev en kladdkaka tillslut. Och jag hoppas den blir god.^^


Nej, nu ska jag äta lite lunch och sen ska jag kolla på film också. :D


Byyye<3


/Sophia!

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards