sophiatolf

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Sophia Tolf - 8 februari 2011 22:27

Hejhej! :)


Nu ska jag sova. Jag är jättetrött och vill ha sömn.


Jag tvättade nästan nyss ut färgen ur håret och nu får vi hoppas att det blir bra. Annars får jag göra som Jennifer gjorde när hon hade färgat håret och blev missnöjd: stoppa in allt hår i en mössa och inte ta av den på en hel dag. :P

Men det borde bli bra. Hoppas jag! :]


Aja, natti natti allihopa!


/Sophia!<3


Haha, jag och Lisa sitter och pratar om ett skämt jag skrev på facebook. Haha, så himla kul de va :P


- Regnade det hos dig idag?

- Ingen aning. Jag var hos grannen hela dagen.

 

HAHAHA kul va?! :P

Av Sophia Tolf - 8 februari 2011 19:35

Hejhej! :)


Sitter på mitt rum och kollar på...... HALV ÅTTA HOS MIG! :P Haha, nej.. Men det gör jag faktiskt ;) <3


Idag på stan så köpte jag inte mer än ett linne (tanktop) och en macka på subway, eller det nya som heter typ grûter eller nåt (a) Linnet är ljusrosa, min favoritfärg! :] Men någon bh hittade jag inte! Det får jag väl ta någon annan gång! Och snart också hoppas jag!;P


Vi fick skjuts av Hannas pappa hem och Clara följde med mig :P

Så jag har varit med hon till typ halv sju och sen blev jag ensam :( Eller Elvira är hemma men.. :P

Ikväll när mamma kommer hem så ska hon färga min utväxt! Jippiee!!


Aja, vill inte missa :]<3


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 8 februari 2011 07:24

Godmorgon! :)

Nu ska jag fara till skolan men det kändes ändå typ viktigt att skriva lite innan för jag far ju på stan direkt efter skolan.

Jag vet inte riktigt när jag kommer hem, så det får väl bli en surprise ;) <3


Puss ;*


/Sophiiiiiia<3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards