sophiatolf

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Sophia Tolf - 19 februari 2011 21:52

Hejsan! :)


Ikväll var meldifestivalen inge bra alls! Det var typ 2 låtar som var bra 1:an och 8:an.


Middagen vi åt idag var väldigt annorlunda.. Iallafall för mig för jag har aldrigätit det. :] Det var en fondue eller vad det nu hette. Det var alltså olja som var varm som man "fritterade" olika grejer i. Jag "fritterade" bara lite kött och åt potatis till. Men det var kul att göra, fast det tog lite tid. :]


Har precis duschat nu och tänkte ta en tidig kväll ikväll bara för att jag längar till min säng och vill sova! :D


Godnatt! <3


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 19 februari 2011 18:13

Tänkte bara lägga ut min favvolåt just nu :P



Haha, lyssna och njuuut! ;P

Av Sophia Tolf - 19 februari 2011 17:50

Hejhej!


Filmen var väldigt bra och rolig ;P Vi såg den i 3D så det blev lite roligare då också ;]


Jag hittade mig ett par täckbyxor som var lila och en ny jacka blev det också som var vit. :) nööööjd!

Jag fick också nytt smink för mitt är helt slut.. :( Men inte nu längre!! :D


Nu ska vi typ äta och sen blir det tv soffan. =) Det är melodifestivalen som gäller ikväll och jag hoppas att det är bättre än förra lördagen! :]


//Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 19 februari 2011 10:26

Godmorgon allihopen! ;]


Igår var jättekul men det var typ inte alla som tyckte det..

När vi kom dit så stog typ jag, Clara, Amanda, Evelina, Hanna, Filip, Måns och Joel i en ring och hoppa och dansa och sen stog Michaela, Daniella och Jennifer i en egen ring och pratade :] Men sen efter ett tag så gick vi ut och satt i en soffa och pratade typ jättelänge. Sen kom nån kille som Emily kände som pratade en massa och va typ skittrevlig :P Han hette Martin men jag kallade han för Banjo på något konstigt vis ;P

Sen gick vi ut och dansade och då förde vi ihop Jennifer och "Banjo" och innan någon visste så höll dom på för fullt och vann två biobiljetter för att dom fick kvällens kärleksfoto.


Sen gjorde vi en massa annat också och vid halv elva typ så for Michaela och Daniella hem och vid halv tolv for Evelina, Clara, Hanna och Amanda och då var det bara jag, Jennifer, Emily, Måns, Filip och Joel kvar. Haha, då gjorde vi inte så mycket, tills pappa ringde och sa att han hade kommit så då for jag, Emily och Jennifer. :)


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag så ska jag och mamma fara och kolla på täckbyxor till mig och sen ska vi gå på bio med pappa och Elvira också, som är på museum när vi kollar på täckbyxor. =)

Vi ska faktiskt se Gullivers resor. Säkert bra ;]


Nu måste i nog fara snart för bion börjar halv 4 och jag vill hitta mina täckbyxor.. :]


Puss ;*


/Sophia! <3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards