sophiatolf

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Sophia Tolf - 1 februari 2011 21:22

Hejsan svejsan tjosan trosan! (Hmmmm...? ;)

 

Ska gå och lägga mig nu. Är trött så jag ska somna i tid så att jag förhoppningsvis far till skolan imorgon. Fast min förkylning kommer ju måsta följa med i så fall och det gillas inte! <3


Aja, godnatt med er <3


//sophia

Av Sophia Tolf - 1 februari 2011 19:29

Hej!! :)


Sitter och väntar på att halv åtta hos mig ska börja. Efter det ska jag hoppa in i duschen och sedan ner i sängen. Även fast jag bara har varit borta en dag så känns det som att jag har varit borta i flera veckor. Och det betyder alltså att jag saknar mina kompisar vääääldigt mycket<3

Så om jag ska till skolan imorgon så blir jag faktiskt glad. :) <3


Nu ska jag kolla på halv åtta hos mig. :] <3

Av Sophia Tolf - 1 februari 2011 13:55

Hejsan!


Ligger fortfarande i soffan och kollar på tv. Har varit uppe en enda gång, när jag skulle äta lunch. Har tagit in en hink för jag börjar känna mig lite mer illamående. Men jag hoppas att den inte behöver komma till användning.


I söndags så berättade mamma och pappa för mig och Elvira vad vi ska hitta på på sportlovet v. 10. Vi ska åka till Åre!! :)

Det kommer nog bli hur kul som helst! För jag har bara åkt på dom lite mindre ställerna som Nallovardo, Agnäs och Bygdsiljum. Men nu så blir det Åre! :) Torsdag till söndag kommer vi att vara där. Naaaajs!! :)

Men innan det så kommer jag att behöva både nya täckbyxor och nya pjäxor. Annars går det ju inte så bra att åka. ;)


Nu ska jag fortsätta kolla på tv. Extreme home makeover. :)


//Sophia

Av Sophia Tolf - 1 februari 2011 09:30

Godmorgon!


Vaknade klockan åtta typ och kunde inte somna om. Gick upp och la mig framför tv:n och ligger fortfarande kvar. Har laddat hem Sex and the city 2 som jag tänkte se nu. Den är asbra! Har redan sett den en gång förut men det gör då ingenting. :)


Har inte sovit så mycket inatt har vaknat väldigt ofta av att jag varit tät i näsan. Så jag är ganska trött men det gör ingenting jag kan ju bara somna i soffan om jag vill.


// Sophia<3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards