sophiatolf

Alla inlägg under december 2010

Av Sophia Tolf - 31 december 2010 16:52

Nu är jag snart klar för att fara till dom vi ska vara hos. Jag måste bara torka och platta mitt hår. Men det går ganska fort.

Vi ska vara där klockan 17.30 så det är typ 40 minuter kvar. Fast juste, vi ska ju gå dit. Och det är väldigt långt. Så vi kanske måste gå typ tio över. OJ, då måste jag typ göra mig klar NU!


Ville egentligen bara säga att jag glömde kameran så det blev inga bilder. Och sen så vill jag bara önska alla bloggläsare ett gott nytt år så se vi år 2010!


Kram på er alla! <3





Av Sophia Tolf - 31 december 2010 13:05

Hejsansvejsan :)


Nu är vi tillbaka från grusgropen, och det var jättetrevligt att träffa alla men det var sjukt kallt! Mina tår blev så kalla så tillslut kunde jag nästan inte stå upp längre. Men nu är vi hemma i värmen igen och nu ska jag göra mig iordning för nästa aktivitet; airtrack :)

Det kommer bli jättekul!

Jag ska ta med mig kameran och försöka få några bilder och lägga upp dom när vi kommer hem igen :)


Förresten så tänkte jag också säga att jag tänker starta en frågestund inatt på tolvslaget, och den kommer nog fortsätta till februari någon gång tror jag. Så jag hoppas att ni ställer så många frågor som ni orkar och kommer på! :)


Kram på er alla! <3

Av Sophia Tolf - 31 december 2010 10:09

Godmorgon!


Nu är jag vaken och har på mig mitt underbart gulliga underställ. Det är helt rosa, och sen är mina tjocksockar också rosa. Så det är gulligt!


Vad ska alla ni göra idag då? Den sista dagen vi kommer se av år 2010.


Jag kan iallafall berätta vad jag och min familj ska göra idag.


Klockan 11 så ska vi som sagt fara till grusgropen och åka skrana, pulka och sånt med en massa kompisar till familjen. När vi är klara där så far vi väl hem och byter om lte snabbt för att klockan 14 kunna fara till idrottshallen i Sävar som vi har hyrt, och hoppa airtrack. (En stor uppblåsbar madrass som man hoppar på och typ gör lite tricks.) Där ska vi vara i en timma så vid 15 så åker vi hem igen.

Då gör vi oss i ordning, duschar och så, för att senare, vet inte vilken tid, fara till en familj som vi känner och vara där med alla som vi träffade i grusgropen och idrottshallen och fira in det nya året med dom. 

 

Så kommer våran nyårsafton att se ut, och jag tror det kommer bli jättekul, för dom familjerna vi ska fira med är sjukt trevliga och underbara människor! :)


Nu ska jag sminka mig. :)


Puss och kram!

Av Sophia Tolf - 30 december 2010 23:51

Det är sjukt varmt just nu.

Jag, Maria och Elvira har dansat i typ över en timma inne i vardagsrummet, typ non stop och tror ni det blev varmt? Säkert 25+, haha^^

Och värmen följde typ med in till mitt rum så nu är det varmt här också. Men jag får hoppas att jag kan sova ändå.


Imorgon ska vi fara till grusgropen med en massa kompisar, klockan 11, så då ska man väl måste kliva upp vid 9, halv 10. Så därför vore det ju bäst om jag somnade så snart som möjligt va?

Jag tror det jag, så jag ska nog inte skriva så mycket mer nu utan mer tänka på min sömn :P


Btw, Remember me va sjuuuuuuukt bra! <3 Åååååååh, vad han är snygg alltså!


Jaja, godnatt ;] <3


(men det var hemskt det där med 9/11! Jag ville börja gråta då!) (LL)

Av Sophia Tolf - 30 december 2010 19:39

Jag och Hanna har precis kommit tillbaka från Ica. Vi har köpt lite godis och så och nu ska vi se film med min familj.

Vi ska se Remember me med Robert Pattinson. Har inte sett den förut, men tydligen så ska den vara bra. :)


  

<3

Av Sophia Tolf - 30 december 2010 16:37

Nyss for Clara hem och nu sitter jag och kollar på Desperate Housewifes. Jag och Clara har inte gjort så mycket, men vi har iallafall gjort några saker. Först låg vi bara in min säng och lyssnade på musik tills det blev tråkigt, och sen gick vi på Ica och köpte godis och dricka, sen satte vi oss och kollade på Desperate Housewifes. Sen blev vi inbjudna på dansuppvisning i vardagsrummet av Elvira och Maja, och sen så gjorde jag och Clara en uppvisning för dom med en impovisasion (stavning?) Och den var MYCKET bättre än deras :P Haha^^


Oj, nu ringer telefonen vänta..


Tillbaka, det var Hanna, hon ska komma hit ;)

Så jag ska nog inte skriva så mycket mer.


KRAMISS;*

Av Sophia Tolf - 30 december 2010 13:58

Hejsaaan :)


Sitter och äter palt nu. Blev en sen lunch, eftersom att jag åt frukost vid halv 12 :P

Och om en liten stund så ska underbaraClara komma till Sävar. Gud så kuuuul!! :)


Måste äta nu innan hon kommer <3

Av Sophia Tolf - 30 december 2010 11:31

Godmorgon!


Sitter och äter frukost och är fortfarande väldigt trött från imorse. Vaknade för typ 40 minuter sedan, och har även duschat men är ändå trött.. Aja, det går nog över snart. :)


Idag så ska Maria komma tydligen, så då måste man väl vara berädd på att se lite bra ut :P Iallafall sätta på sig kläder och sminka sig..




Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards