sophiatolf

Alla inlägg under december 2010

Av Sophia Tolf - 9 december 2010 21:40

Hej!


Kom precis upp från duschen. Var skönt att få duscha, men jag fick typ en hjärtinfarkt!^^ När jag gick ut ur duschen så såg jag en stor svart äcklig spindel krypa på min badrock. :( Jag ville skrika så högt jag bara kunde, men jag lät bli.

Usch säg jag ba! :S


Nu ska jag iallafall sätta mig och göra läxor. Gillas inte! Bara tråkigt!^^


Godnatt <3

Av Sophia Tolf - 9 december 2010 17:49

Chacha bloggen <3


Haha, nej nu skämtar jag bara med er. :P hihi^^


Iallafall.. Jag läste precis ut boken och har också hunnit börja på den andra. :)

Men jag hinner nog inte läsa mer nu för vi ska fara iväg på draggen (tror jag det var) och kolla på mammas (och kören hon är med i) konsert. Skoj :) Dom är faktiskt bra! :)


Nej, jag önksar jag kunde skriva mer men vi måste skynda oss iväg :)


Puss :)

Av Sophia Tolf - 9 december 2010 15:51

Hejsan:)


Har nyss kollat på Ung och bortskämd. Avsnittet som visades i måndags. Det är faktiskt väldigt bra:)^^


Det var ganska tråkigt i skolan idag. Som vanligt.. Jag hoppade över träslöjden idag och hade matte istället. Och det av en massa anledningar! Tex, jag ligger långt bak och vi har matteprov om en vecka, jag hatar träslöjd, och jag hade (och har) väldigt ont i min höft. Så Därför var jag på matten med Michaela och Amanda ist. :)


Nu ska jag sätta mig och läsa ut boken som jag håller på med just nu så att jag kan börja på den andra :)


Den här boken är det som jag läser:



Den här boken är den första i självaste serien.

Den är jättebra och jag tvivlar inte på att dom andra kommer vara dåliga!


Kram :)


Av Sophia Tolf - 8 december 2010 20:43

Hej! ♥


Kom nyss hem från Eva. Vi har haft jättetrevligt. Hon bjöd på marängswish (stavas det så?) och vi kollade på Kalle och chokladfabriken.

MEN, här kommer dagens tabbe från lilla mig:


Jag och Sandra var påväg ut dit vi skulle bli upphämtade av Sofia. (tränare)

Så vi gick, och som vanligt så hade jag mina hala uggs.. Gissa vad det ledde till?

Jo, jag halkade och landade med höften på en isklump!

F*n vad ont det gjorde! Nu är det svullet, blått och gör jätte ont! :(

Hoppas det går över snabbt! För det gör ONT! ♥


Aja, ska sluta klaga nu.. Får fortsätta i mitt huvud.


Puss ♥

Av Sophia Tolf - 8 december 2010 16:57

Hej! ♥


Förlåt att jag inte skrev något igår, men jag hade ju halvt förvarnat! Jag var ju hos Andreas och Maria så det var lite svårt. Och när jag kom hem så hade jag faktiskt fått min kamera så jag var helt inne i den så jag glömde typ bort allt annat.^^


Ikväll ska hopprepslaget träffas hos Eva i Ytterboda och ha en avslutning typ. Vi ska kolla på film och fika tror jag. Mysigt :)


Nu ska jag äta middag, för jag ska vara hos Sandra om 30 minuter.


Puss ♥

Av Sophia Tolf - 6 december 2010 21:41

Nu tänkte jag gå och sova.

Imorgon så vet jag inte om jag kommer kunna skriva något förrän på kvällen, för jag ska fara till Ante och Maria i Bygde och julpyssla och typ baka pepparkakor eller nåt :) Men förhoppningsvis så kan jag skriva när jag kommer hem från stan.


Godnatt ♥

Av Sophia Tolf - 6 december 2010 18:54

Hej♥


Jag har verkligen jättetråkigt! Ingen är typ hemma,varken familj eller kompisar. Och det är ingenting på tv heller.. :(

Vad ska jag göra? Hjälp!

Av Sophia Tolf - 6 december 2010 15:30

Hejsansvejsan :)


Sitter och lyssnar på julmusik och försöker att "hitta lugnet" x)

Har vilat sen jag kom hem från skolan, men nu tänkte jag sitta lite vid datorn.


Idag har det inte hänt något speciellt på skolan, som vanligt..

Men, imorgon så ska alla sjuor åka in till stan efter lunchen och kolla på någon dans-/teater föreställning. Den är säkert bra! För jag ♥ dans&teater!


♥ Puss ♥

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards