sophiatolf

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Sophia Tolf - 11 december 2010 21:27

Hej! :)


Kollade nyss på film med familjen. Vi såg Trolltyg i tomteskogen, en gammal film från 80-talet som mamma och pappa såg när dom var små. Den var tecknad och handlade om tomtar och troll :P Bara 47 minuter. :) Lite smårolig :P


Nu tänkte jag iallafall lägga upp några bilder iallafall, från igår. <3






Fredagsmys :] <3



  


Jani, det här är kärlek det <3


Nu ska jag läsa och sen sova tror jag :)


godnatt <3

Av Sophia Tolf - 11 december 2010 16:13

HejsaN! :)


Sitter hemma hos farmor och farfar och har precis läst ut den andra boken av klass 7b :) Det gick fort! Läste typ 75% av boken, bara idag! Så när jag kommer hem ikväll ska jag först vara med Fanny (KUUUUUUUUUUL!!<3) och sen innan jag ska sova så ska jag nog sätta mig och läsa :)


Igår sov Evelina över hos mig och vi kollade på Sune, och hade jättekul :P Haha, vi tog en massa bilder och gjorde 2 filmer, men bilderna liggen på datorn vi har hemma så dom lägger jag upp senare, och filmerna gick inte att ladda upp :( Det var verkligen jättesynd för dom var jätteroliga! Tyckte iallafall jag och Evelina, för vi skrattade sjukt mycket när vi kollade på dom :P


Jag färgade också mitt hår igår kväll så nu är det lite ljusare än förut, men så stor skillnad är det inte. Men utväxten syns iallafall inte :] Det var det viktigaste!

Jag kan visa på bild sen när jag kommer hem på hur det ser ut :)


Nu ska jag gå och hjälpa till med middagen tror jag :) <3


Puss på er alla!

Ha en bra lördagkväll! ¨


Av Sophia Tolf - 11 december 2010 11:38

Hej! :)


När jag loggade in imorse så hade jag fått en kommentar av en underbar person! Min storasyster :)

Så här såg den ut.


LOLLLOOOOOOOOOOOOO

Fredag 10 dec 19:15

du ska skriva om din fantastiska storasyster!!!!!!!!!!!!!!!!!













Så, nu tänkte jag skriva lite om min fantastiska storasyster! <3


Hon är den underbaraste av alla underbara på denna jord. Hon är min (halv)syster, min skyddande ängel och min allra bästa vän! Utan henne skulle jag aldrig vara som jag är idag! Hon är den som jag har sett upp till alla dessa år! Hon är min förebild! Min idol, på många sätt!

När jag är i hennes närvaro blir jag varm. Hennes sätt att göra allt är det bästa sättet! Hon får mig att skratta, hon får mig att gråta, hon får mig att rodna, ja allt! Hon är speciell! Med henne vid min sida behöver jag aldrig vara rädd! Jag vet att hon finns där! Hela tiden! Nu och föralltid!

Jag älskar henne mest i hela världen och det kan inget komma för!


Du och jag föralltid, storasyster! ♥


  


Puss :* ♥

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards