sophiatolf

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Sophia Tolf - 21 december 2010 23:05

Hejssan :)


Blev precis "utvisad" från köket och vardagsrummet. Haha, ja det är väl julhemlisar som inte jag och Elvira få veta :] Hihi^^


Men nu när jag ändå inte får vara någon annan stans än här och i mitt rum så tänkte jag att jag kunde ladda upp bilderna som jag lovat :)



Lucia.

  


farfar <3


 

farmor <3


 

Elvira när hon sjäng<3


  


Jag :]


4:e advent.


 

Ehmm, ja, jag vet inte riktigt vad jag höll på med men jag tror att jag exprementerade (stavning?) med kameran :P


 

tomtar <3


 

granen <3


 

lite mer experiment med kameran <3


 

Elvria.. vet inte riktigt vad hon gör.. :P


 

Elvira pyntar granen :)


 

Jag vid en nypyntad gran :]


  


julbocken bruse :P


lite andra bilder från förra veckan.


 

<3


 

jag :]


 

solen vid ån (LL) kärlek<3


 

(LL)


 

Love <3


 


<3


Nej, nu ska jag ta och gå i säng. Är förkyld så måste ju få lite sömn.

SOVA UT IMORGON! <3


Godnatt sötisar <3 

Av Sophia Tolf - 21 december 2010 18:04

Hejjj <3


Nu har vi äntligen fått jullov och det känns sååå skönt! <3

Nu så få jag sova ut på mornarna! Gud så skönt!


Hann inte skriva efter skolan för då var jag med Michaela och sen så for jag ju på stan så då gick det ju inte heller. Men nu så är jag tillbaka men ska nu gå och äta middag. Håller på att svälta ihjäl! :O <3



Av Sophia Tolf - 21 december 2010 07:00

Godmorgon! :)


Nu är det ungefär 5 timmar kvar innan jag får jullov! Gud vad jag längtar.


Idag så är det ju avslutning och då kommer vi att, först gå till gamla gympahallen och kolla på en massa elever som sjunger och så. Sen ska vi gå till nya gympahallen och där blir det dragkamp! :)

Och efter dragkampen blir det lunch och sedan jullov!! <3


Och efter skolan (eller egentligen 13.30) så ska jag in till stan med mamma och kolla på kläder till julafton! Hoppas jag hittar något annars får jag typ vara naken på julafton :P Haha, nej det kommer inte hända men ändå..


Nu ska jag gå och kolla på julkalendern. Eller om typ en kvart men ändå <3


Ha en bra dag! <3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards