sophiatolf

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Sophia Tolf - 1 december 2010 17:02

Hej! ♥


Var det någon som kollade på julkalendern imorse? Det gjorde jag^^ Visst, folk kanske tycker att jag är lite för gammal för den, men det tycker inte jag. Man kan egentligen inte bli för gammal för julkalendern! För den hör liksom till julen! Så är det! :]


Idag är det ju också första december och det betyder bara 24 dagar kvar till den efterlängtade julaftonen. :) Eller 23 om man inte räknar med idag, som jag egentligen inte gör för då låter det närmare :]


Skolan idag var ganska kul. Första timmen kom kulturverket och vi för göra filmer :) Jag hamnade i en grupp med Michaela, Jennifer, Oskar och Gustaf. Våra filmer skulle bli som "musikvideor". Man skulle välja en låt och göra en film till den. Min grupp valde fredagsmys-låten och gjorde en film som handlade om en tjuv (jag) rånade ICA på chips från OLW, sen kom polisen (Oskar och Gustaf) och tog mig/tjuven till fängelset och i slutet kom min/tjuvens familj (Michaela, Oskar och Gustaf) och hälsade på och vi åt dom rånade chipsem, tog varandra i händerna och log mot kameran. :) Haha, låter riktigt bra va? x) ♥ Vi ska få se allas videor imorgon, så vi får väl hoppas att jag inte skämmer ut mig allt för mycket !

Det värsta var ibörjan när vi skulle filma att jag kom in med pistolen i affären, så stog typ alla sjuor, alltså 7a, 7b och 7c, iallafall några från varje klass, och kollade så jag skrattade väldigt mycket! Det var ganska hemskt! :] Men det blir säkert jättebra!^^


Nu ska jag gå från datorn, har suttit här enda sen jag kom hem från skolan som var typ halv tre :]


Puss :*

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards