sophiatolf

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Sophia Tolf - 23 december 2010 21:19

Hejsan<3


Nu är det bara ca 2 timmar och 40 minuter kvar till julafton<3 Och jag längtar och längtar! Någon mer som längtar?^^


Jag och Elvria satt (eller sitter) och kollade på vänner på mitt rum, men jag gick iväg till datorn för att Evelina ville prata <3 Hon längtar tydligen inte till imorgon<3 MEN DET GÖR JAG! :O 


Nu har jag inte så mycket mer att skriva om <3


God Jul! ♥

Av Sophia Tolf - 23 december 2010 18:46

Hejsan :)


Tänkte lägga ut en bild på söta lilla Beileys som jag tog igår.


  


Är han inte bara för söt? Och att den är svartvit gör honom ännu sötare, eller vad tycker ni? :] <3


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Ikväll så ska lillasyrran sova i mitt rum eftersom att det är natten till julafton. Så då ska vi ha det mysigt framför tv:n med chips och så. :)

Det blir också mys till middagen, en riktigt helgmiddag, kött och potatisgratäng. mums!!


Nu måste jag gå och göra klart farmors julklapp. Måste bli klar så snart som möjligt, helst ikväll<3


Kram :*


Av Sophia Tolf - 23 december 2010 16:36

Hallojsan :)


Har, som ni kanske märkt, inte skrivit på hela dagen idag men det beror på att jag har varit lika upptagen som igår. Jag vaknade kl 8 och då gick jag upp och kollade på tv och efter nio någon gång så kom Evelina. Sen har jag varit med henne fram till nu ungefär. Vi har kollat på Sunes jul, lite disney julfilmer, och julpysslat. Eftersom att det är julafton imorgon så har det känns som att tiden har "sniglat" sig fram. Det känns som att jag har varit vaken sedan igår morse!

Men, det brukar väl vara så dagen innan julafton? Det går inte snabbt!


Nu ska jag gå och fixa lite inför imorgon<3


Kram <3


  


En bild från en jul för länge sedan <3 tomten <3


 

        Elvira                           Louise (Lollo)     jag              Andreas (Ante)



Tänkte också visa en bild från fotograferingen som vi va på för snart 2 veckor sedan<3

Här har ni alla syskonen (L)


Puss :*

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards