sophiatolf

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Sophia Tolf - 12 december 2010 21:39

Hej! :)


Har inte skrivit så mycket efter fotograferingen, men det är för att jag har varit med Evelina från typ kvart över 2 till typ 8 :P Hon åt middag hos oss =)

Mamma och pappa var på 50-års fest så Lollo var hos oss och då gjorde vi tacos. Jättegott!

Sen pysslade vi lite och spelade sen wii typ tills Eve for hem.


Nu sitter jag här med världens huvudvärk och längtar så SJUKT mycket till julafton! Som är om bara 12 dagar! :O Kan ni fatta det? Det är INTE MYCKET! Det kommer gå grymt fort tror jag faktiskt! Skoldagarna går lite sådär snabbt men helgerna bara rusar förbi! Det känns som om det var igår Evelina sov hos mig och vi gjorde filmer som vi sen skrattade ihjäl oss till. <3 Haha^^

Ja, tiden går fort! <3


Jag har tagit 2 huvudvärkstabletter (alvedon) men värken släpper aldrig!

Fårse hur det blir imorgon, om jag ens orkar med skolan. Men som vanligt blir man säkert tvingad..


Ja, vi får väl se <3


Godnatt <3



Av Sophia Tolf - 12 december 2010 14:06

Hejsan :)


Kom precis hem från fotograferingen, och jag tror att det gick väldigt bra :)

Blir säkert finfina bilder :) Hihi^^


Nu ska jag vänta in käraste Evelina. Hon ska komma om ca 10 minuter :) Så då ska vi nog kolla på Sunes jul.


Adios! :] <3


Av Sophia Tolf - 12 december 2010 11:07

Hej! :)


Tänkte bara lägga upp en bild på min "fotograferingsoutfit".


 


På den här bilden ser ni också (förutom att mitt rum är jättestökigt) min nya hårfärg :) Hihi^^ Jag är faktiskt väldigt nöjd med resultatet och jag trivs i det! :) Det känns liksom som att blond är jag typ ;]


Nu ska jag gå och göra det sista innan vi far :)


Puss :* 


Av Sophia Tolf - 12 december 2010 09:08

Godmorgon! :)


Vaknade för ganska länge sedan, men sen dess har jag legat och läst. Men nu klev jag upp för att äta frukost :)


Klockan halv 1 idag så ska vi åka in till Ersboda och bli fotograferade. Alla syskon iallafall. Jag vet inte om mamma och pappa ska vara med. Men kanske på någon bild. Man vet ju aldrig. :)


Innan dess måste jag iallafall hinna duscha, torka håret, platta håret, sminka mig och välja kläder :) Och nu kom mamma och sa att jag måste ha mycket mer smink än vad jag har i vanliga fall. Hmmm.. Hur mycket blir det? :P Haha, aja hinner inte skriva mer måste hoppa in i duschen nu :)


Puss :*





En liten gullig morgon bild <3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards