sophiatolf

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Sophia Tolf - 17 december 2010 22:13

Hejjsan =)


Hyrde Linas kvällsbok ikväll så jag har suttit och sett den. Den var faktiskt väldigt bra :) Någon som har sett den? Säkert ganska många för den är väl inte sådär jätteny? Fast, vad vet jag? :P Haha^^


Nu är iallafall den här skolveckan över och nu väntar en inte så händelserik helg. Regina var sjuk så henne kunde jag inte vara med så jag vet inte vad jag ska göra. Men nåt måste jag ju göra iallafall för sitta hemma och ha tråkigt hela helgen kan jag ju inte göra!

Men på söndag, 4:e advent, blir det iallafall att sätta upp julgranen! :) Gud så mysigt! Då kommer jag vara vid den iallafall 2 gånger varje dag fram till julafton! ;] Hihi, det är ju så mysigt att sitta vid granen och kolla på alla julklappar och så. Så jag längtar riktigt mycket till på söndag! <3


Vad ska jag göra nu då? Ingen aning! Läsa kanske. Eller se på film. Igen. Nja, vi får väl se.


Kram!

Av Sophia Tolf - 17 december 2010 14:04

Hallojsan! :)


Nu är det fredag och bara EN vecka kvar till julafton!

I helgen så ska jag vara med Regina!!! <3 Iallafall om hon har pratat med Johanna, som hoppas att hon har! Och jag hoppas verkligen att vi kan vara hos henne för hos mig finns det ju ingenting att göra typ! ;]


Idag så var det ju "den stora provdagen" xD Men jag tror att det gick sådär på alla prov.

Men jag hoppas att det gick bra iallafall :)


Nu ska jag kolla på The Ana gina show och sen ska jag bara njuta av fredagen <3


Kram <3


Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards