sophiatolf

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Sophia Tolf - 24 december 2010 22:43

Herregud!

Det här måste vara den bästa julklapp jag någonsin har fått!

Vill ni kanske veta vad jag fick? En ledtråd, jag skriver på den nu! Inte bloggen då då.. Men en dator! En rosa hp mini! Super gullig!


  


Är den inte för gullig? Den är också superbra! :) Gillar den jättemycket! Tack mamma och pappa för den! Älskar er superduper jätte mycket! :)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Just nu sitter jag på mitt rum och ät jättetrött, med tanke på när jag vaknade imorse? :P Haha, så jag ska nog fundera på att sova snart. Måste ju komma upp imorgon också. Ska vara med Evelina sen ska jag på middag hos farmor och farfar också så.. Så då måste jag vara pigg och glad :)


Lollo, Ante och Maria sover över här inatt och Lollo hade med sig lilla Phoebe (eller hon är inte så liten längre) ;) Så hon ska få sova i mitt rum för Lollo tycker tydligen att det är jobbigt att sova med henne i närheten, och ute i huset kan vi ju inte ha henne springande heller med tanke på Beileys. Ja, så därför får hon vara med mig inatt. Men det ska nog inte vara några problem. :)


Nu ska jag ta och sätta på nå musik eller nåt och sova <3


Kram och god jul på er!

Av Sophia Tolf - 24 december 2010 16:11

Tänkte bara slänga in en liten julhälsning såhär efter Kalle Anka :)

Hoppas ni har en underbar julafton och att ni får bra julklappar! :)


KRAM!

Sophia ♥

Av Sophia Tolf - 24 december 2010 07:08

Godmorgon!


Nu är julafton äntligen här och det känns riktigt skönt!

Har inte sovit mycket alls inatt. Somnade kring 22 och vaknade igen halv 1. Sen somnade jag igen vid 1 och sen väckte Elvira vid halv 4 och har varit vaken och halvsovit sedan dess. Vi satte då på TV:n och har kollat på vänner sedan dess, men nu klev vi upp och har öppnat våra julstrumpor, för mig blev det ett par guldörhängen och en pysseltidning :)


Nu så ska vi kolla på Musses jul i ankeborg medan vi väntar på resten av familjen.


God jul på er alla!   

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards