sophiatolf

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Sophia Tolf - 27 december 2010 21:58

Hallojsan :)


Ligger nere i våran bäddsoffa med Elvira och kollar på Desperate Housewifes. Vi tänkte sova här nere, men jag vet inte riktigt varför, men det är mysigt :] Hihi^^


Jag har pratat lite med Regina ikväll och jag ska typ till henne imorgon efter middagen, sen sover jag där till på onsdag :)

Och imorgon vid tio så ska jag på stan (igen) med Emilia den här gången så vi får väl se om jag hittar något mer då :) hihi^^


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har målat mina naglar ikväll, med mitt nya nagellacka, och jag blev väldigt nöjd :)


  


hihi^^


Nej, nu ska jag kolla på tv:n :)


Kram på er alla! :)


Av Sophia Tolf - 27 december 2010 19:15

Nu är kakan inne i ugnen. Det luktar väldigt gott. :)

Elvira sitter och krossar daim till grädden och jag sitter och diggar till musiken.


  


Ja, hon jobbar flitigt.

Och dom andra i huset jobbar flitigt på Wii :P Haha, mormor, mamma och pappa spelar bowling och jag tror jag ska gå och kolla hur det går nu :)

Av Sophia Tolf - 27 december 2010 17:08

Har nyss varit på Ica med mamma och köpt lite grejer till ikväll. Fick en bok med recept på kladdkakor i julklapp så jag tänkte baka en kladdkaka med daimgrädde :) Men det får bli efter middagen.

Egentligen skulle jag, Evelina och Hanna vara hos Evelina ikväll och ha tjejkväll, men det blev tydligen inte så nu. Men det var nog lika bra för jag är ganskatrött så jag vill nog bara vara hemma och bara ta det lugnt. :)


Nej, nu tänkte jag visa vad jag har shoppat idag :)


 

En foundation. H&M. 149 kr.


 

Puder. H&M. 125 kr.


 

Rosa graffiti nagellack. H&M. 69kr.


 

Designa egna kläder bok. Akademibokhandeln. 99kr.


  


Skor med klack. Skopunkten. 349kr.


Ja, det var det jag köpte idag. Är väldigt nöjd med det :) <3


Nu ska jag sätta mig och designa lite kläder :) <3


Kram =)


Av Sophia Tolf - 27 december 2010 14:39

Hej!:)


Just nu sitter vi bussen hem. Vi har shoppat loss nu ;) haha, nej men shoppat har vi :) jag och Hanna träffade eve på stan och har gått med henne idag. Nu så skulle vi typ vara med varandra hos eve men vi får se om jag orkar.. Jag är sjukt trött.. <3

Av Sophia Tolf - 27 december 2010 09:55

Godmorgon! :)


Sitter och luktar på min hudkräm Satsuma Body Butter från the body shop. Den luktar grymt gott. Och mitt rum luktar lika gott eftersom att varje gång jag använder den så sprids lukten i mitt rum så det luktar alltid gott och fräscht här. (Jag använder den ofta, mest på mina händer :P)

 

  

<3


Hanna skulle komma vid 10.20 tror jag så åker vi från busshållsplatsen vid mig. Så jag får väl sitta här och kolla på nåt roligt medan jag väntar, för jag är redan klar med allt jag måste göra, alltså smink, frukost och kläder :) <3



Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards