sophiatolf

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Sophia Tolf - 25 december 2010 22:19

Nu är jag hemma igen och jag är faktiskt ganska trött. Fast inte mycket, men.. Nej, jag tror nog att jag ska sätta mig och kolla på någon film eller nåt. Får väl se vad som händer. Eller så ska jag fixa lite med datorn.. Måste ladda över mina bilder från den förra datorn till den här så att jag har dom här :)

Awww, nu kom en gullig liten kelgris som ville kela lite så jag ska nog vara lite med henner nu :] (för er som inte fatta så menade jag Phoebe)

 

Kram från mig och kelgrisen! :)

Av Sophia Tolf - 25 december 2010 15:23

Hejsan :)


Nu är vi snart på väg till farmor och farfar men jag tänkte bara slänga in ett litet inlägg för att berätta det. Sitter på mitt rum nu och Phoebe har blivit helt galen! Hon springer omkring i hela rummet som om det invarderades av småkryp eller nåt :P Haha^^ Har på mig mina nya smycken som jag fick av Andreas och Maria igår. Jättefina! Kanske kan ta kort på dom.. vänta..

(tar kort)

 

så här ser dom ut:


 

Örhängena (klaga inte på hur jag ser ut)


 


Och halsbandet :)


Så ser dom ut. Haha, klaga inte på den dåliga kvaliten men jag tog med webcameran för jag orkade inte gå och hämta min kamera, ta kort och sen ladda in på datorn så.. Det fick bli såhär. :)


Det suger att dela spotify med någon annan för man kan inte lyssna på musik samtidigt! Jag satt nyss och lyssnade men så var det någon i familjen som satte på musik på familjens dator :P Haha, jobbigt, men spelar ingen roll, vi ska ändå fara nu så. :)


Ha en bra juldags-eftermiddag! :) <3 

Av Sophia Tolf - 25 december 2010 14:13

Hejsan :)


Kom nyss hem frå grusgropen. En backe där man kan åka skrana och en massa sånt :) Egentligen hatar jag att åka sånt där men nu när vi var där med en massa underbara människor, Lollo, Ante, Maria, Evelina och Elvira, så var det ganska kul. Men jag gillar det fortfarande inte! :] Men vi fick iallafall motion! :)


Nu ska jag nog hoppa in i duschen snart för att jag blev lite svettig faktiskt. Sen ska jag göra mig i ordning för att fara till farmor och farfar :)


Kram! :) 

Av Sophia Tolf - 25 december 2010 08:19

Godmorgon!


vaknade för en stund sedan av att jag la handen på kissen så både hono och jag blev vakna. Sen dess har jag inte kunnat somna om så jag tänkte atta´jag kunde sätta mig vid datorn ett tag <3


Jag tycker om min dator jättemycket! Den är jättebekväm och superbra! Hihi, ville bara säga det...


Idag så ska jag ju vara med Evelina om det inte händer något annat. Och klockan fyra ska vi på middag hos farmor och farfar också.

´Nu sitter Phoebe och stryker på min dator så jag ska nog sluta nu <3


Ha en bra dag! :)

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards