sophiatolf

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Sophia Tolf - 14 december 2010 22:15

Hej!


Förlåt att jag inte har skrivit något sedan imorse men jag har haft ganska fullt upp!


Fick idag reda på att jag har TRE prov på fredag! Ett i SO, ett i matte och ett i spanska. Herregud! Hur ska jag hinna plugga inför allt? :( Så nu kommer hela den här veckan gå åt till att plugga! Så det blir kanske lite sämre uppdatering fram till på fredag. Men lite ska jag iallafall kunna skriva.


Imorgon ska jag på stan efter skolan så jag kommer inte hem förrän typ.. ja inte vet jag.. någon gång iallafall. Så ni vet att det inte blir så mycket skrivet efter skolan.


Nu ska jag tvätta bort sminket och sen gå och sova. Hoppas att jag kan somna inatt! Igår tog det ca. 2 timmar innan jag somnade.. Hihi, jag tänkte för mycket på julafton! :P


Haha<3


godnatt <3

Av Sophia Tolf - 14 december 2010 06:47

Godmorgon! :)


Jag är jättetrött! Jag vill gå och lägga mig igen men då kommer jag nog försent till skolan. :P


Idag så är jag ännu lyckligare eftersom att vi är en dag närmare julafton! Haha, gud vad jag längtar!

Juste, vi har idrott idag.. måste nog packa ner idrottskläder. Undrar vad vi har? Kanske dans. Nej jag vet inte :P


Ha en bra dag :) <3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards