sophiatolf

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Sophia Tolf - 26 december 2010 22:09

Hej! :)


Kom precis upp från en härlig dusch och har precis gjort mig i ordning för att lägga mig ner och mysa framför en film. Jag tror att jag ska se Toy Story 3, har inte sett den än, och enligt andra så ska den vara riktigt bra :) Så det blir nog den. :)


Imorgon blir det upp vid halv 9, 9 för att sedan åka in på stan med Hanna kl 10.30 <3

Då ska vi gå på självaste stan inte som vi gjorde idag, bara fara runt på typ Media Markt.


Aja, om jag ska kunna somna i bra tid för att orka upp imorgon är det nog bäst om jag sätter på filmen nu :)


Godnatt! <3

Av Sophia Tolf - 26 december 2010 19:41

Som ni kanske märker så har jag nu gjort klart den nya designen. Vad tycks? Jag tycker om den, för att den är rosa. :] Hihi och jag älskar rosa! <3

hoppas ni gillar den lika mycket som jag! :]


Haha, ja, jag ville bara fråga vad ni tyckte, så om ni vill så kan ni ju komenera era svar <3

Av Sophia Tolf - 26 december 2010 18:17

Sitter och kollar på Desperate Housewifes och äter kola.^^

Mamma och mormor skulle kolla på någon kriminalfilm där uppe när jag ville spela Wii men det fick jag inte. :]


Jag funderar också på att göra en ny header nu eftersom att den andra är lite gammal.. Men jag har ingen aning om vad jag ska göra för färg och annat. Men jag kommer nog på något. :)


Nu skajag fortsätta kolla på tv :)

Av Sophia Tolf - 26 december 2010 16:24

Nu är jag tillbaka från stan och det var inte så mycket värt att fara dit tycker jag! Men jag köpte iallafall en tröja från JC som jag älskar!

Men jag ska på självaste stan imorgon också men då ska jag gå med Hanna så det blir väl roligare. :)


Ivkäll så blir det pizza till middag och jag funderar på att ta en visuviomed sås? Den är ju god :) Annars tar jag en Hawaii med sås :] typ lika gott!


Idag så pratade jag med Regina och vi pratade om att jag skulle komma till Botsmark på tisdag och sen far jag, hon och Emelie till Sävar på Onsdag och dom sover hos mig :] Hon skulle iallafall prata med Johanna så ska vi se om det går.


Nej, nu ska jag ta och städa till mitt rum lite grann. Det är gaaaaanska stökigt! :]



Av Sophia Tolf - 26 december 2010 12:11

Sitter och lyssnar på Miley Cyrus nya skiva Can't be tamed som jag fick av Andreas och Maria i julkalpp :) Eftersom att Miley är en av mina favorit artister så älskar jag den julklappen! :)



Nu är lunchen snart klar tror jag.

Så nu ska jag äta sen ska vi åka in på stan :)


Kram! :)

Av Sophia Tolf - 26 december 2010 10:39

Godmorgon!


Som jag sa igår kväll så sov jag ju där nere i våran källare inatt istället,och det gick mycket bättre! Jag sov till 10 och det var riktigt skönt! Nu sitter jag och kollar på när min lillasyster spelar Mario Kart och sjunger jingle bells :P (Elvira alltså)


Vi tänkte fara in på stan vid 12 så jag måste nog gå och göra mig iordning för det nu :)


Ha en bra dag!



Sophia :)

Av Sophia Tolf - 26 december 2010 01:17

Haha, ja det är ganska hemskt! Jag kunde inte somna för att katten inte kunde sluta busa med mina fötter och mina fingrar! Så fort jag rörde mig så hoppade hon på mig och bet och så.. Även fast hon busar är det inge kul att hon gör det när jag vill sova! Så nu har jag flyttat ut från mitt rum och ner i källaren istället och hoppas att det ska gå bättre! Inte nog med att katten busade en massa så var det fruktansvärt varmt där! Minst 20+ om jag fick gissa! Och det gjorde det bara ännu obekvämare!


Nej, nu ska jag hoppas på bättre lycka med att somna! <3


Godnatt igen! :) <3

Av Sophia Tolf - 26 december 2010 00:02

Nu är klockan tolv och jag tänkte ta och sova snart. Vi ska in på stan imorgon på mellandagsrean så då måste jag ju vara redo för det också.

nu ligger Phoebe och kurrar bredvid mig så jag ska lägga mig och mysa med henne!


Godnatt!



Hittade den här gulliga bilden <3 Passar bra :] Hihi^^

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards