sophiatolf

Alla inlägg under december 2010

Av Sophia Tolf - 5 december 2010 21:16

Hej! :)


Här kommer bilder på mina cupcakes som jag gjorde tidigare idag. :)


 

Utan choklad på <3


 
Med choklad på <3


  


Och alla :) <3


Hinner inte skriva mer nu<3


Godnatt! 

Av Sophia Tolf - 5 december 2010 20:14

Hejsan :)


Evelina for nyss hem och vi har kollat på Sunes Jul och LasseMajas detektivbyrå:) Juligt :)


Nu ska familjen dricka glögg och ha en mysig andra advent tillsammans :)


Puss :*

<3

Av Sophia Tolf - 5 december 2010 13:18

Hej! :)


Elvira står och diskar medan vi väntar på att ta ut kakorna ur ugnen. :)

Elvira fick straff att diska för att hon drog mig till vansinne!


Hihi^^


Puss <3

Av Sophia Tolf - 5 december 2010 11:57

Hej! ♥


Evelina är med Emily så jag kan inte vara med henne. Men jag kanske ska vara med henne ikväll, men hon skulle iallafall ringa. :)


Jag ska fara och köpa lite ingredienser till cupcakesen som jag ska baka snart. Är riktigt taggad, jag tror faktiskt att dom kommer bli riktigt bra :)


Skriver mer sen ♥


Puss ♥

Av Sophia Tolf - 5 december 2010 10:16

Godmorgon!


Har nyss julpyntat i mitt rum så nu är det riktigt juligt. Mamma och pappa har/håller på att julpynta huset också så nu blir det fint. :)

Jag ska vara med Evelina idag, men jag har ingen aning om när. Vi får väl se. :)


Jag skulle vilja baka något idag.. Men vad?

Skulle vilja bara cupcakes men.. Ja, jag vet inte. :] ♥


Ha en bra andra advent! :)


  

Av Sophia Tolf - 4 december 2010 10:48

Hejsan! :)


Sitter här helt klar inför uppvisningen. Nu ska vi bara äta lunch sen ska vi åka in på stan. :) 


Vi ska träffas kl 12.55 och föreställningen börjar kl 14.30 :)

Så nu är det bara att tagga upp riktigt rejält! ♥


Puss :*

Av Sophia Tolf - 3 december 2010 20:23

Hallådärköpblåbär ;)

 

Haha, klaga inte, jag är inte normal idag ;)

 

Sitter och har ett riktigt "normalt" samtal med Molly xD Och med Michaela på sms ;)

Vi pratar mest om lite knäppa saker. Typ jag och Michan skrattar som apor och jag och Molly pratar om sjukdomar ;)

Ja som sagt, normalt..

 

Dansen idag gick bra, men jag fick jätteont i fötterna! Vi visade upp vår dans för 2 andra grupper och det va lite kul för att vi fick också se deras danser :)

Nu är det bara att tagga uppvisning imorgon då :) ♥

 

Efter dansen kom Lollo och hämtade mig och Emilia för hon skulle ändå till Sävar på fiest ;) Så vi slapp åka buss =)

 

Jag har ingen större lust att kolla på Idol ikväll eftersom att min favorit Linnea åkte ut förra gången.. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Men om det blir alldeles för tråkigt så kollar jag nog på det. :) <3

 

Puss&hej ♥

Av Sophia Tolf - 2 december 2010 20:33

Hej.


Idag har jag inte skrivit något här på bloggen, men det beror på en sak som har hänt som gjort mig lite ledsen. Men jag ska försöka att blogga imorgon som vanligt igen..


godnatt ♥

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards