sophiatolf

Alla inlägg under december 2010

Av Sophia Tolf - 29 december 2010 22:59

Halllojsaaaan ;)


Nu är jag tillbaka från BotisMarkis ;] Eller, jag kom hem typ vid nio men ändå. Har inte haft tid att blogga förrän nu.


Jag har haft jättekul där borta! Fast, det var väl ingen nyhet eftersom att jag har alltid kul när jag är med mina favvotjejer! :)


Jag skulle vilja berätta vad vi har gjort, men vi har gjort hur mycket som helst så därför orkar jag inte. Inte ikväll iallafall, för jag har fått lite ont i magen så jag ska typ sova snart.

Men kanske, kanske imorgon om jag har tid. För jag skulle typ vara med en kompis då men inte helt säkert än men typ mest troligt :) <3


Aja, ska gå och tvätta bort mitt smink nu<3


Godnatt :*

Av Sophia Tolf - 28 december 2010 22:43

hejsan!:)jag och regge sitter uppe i hennes (läskiga) säng och kollar på film :) den bästa sommaren tror jag :)vi va med emelie tidigare men hon skulle hem :( aja, ville bara säga godnatt :)

 
Av Sophia Tolf - 28 december 2010 16:56

Hejhej :)


Har precis gjort 3 nya designer i min bok, och måste säga att det är skitkul!

Har gjort bikini designer och bal designer. Jag tror nästan att det är design jag vill hålla på med när jag blir stor! :) ..


Just nu ligger jag bara och njuter och kollar på Mimmi och Angel när dom leker i buren. Dom är så gulliga men dom har blivit så stora nu! Dom är redan 12 veckor! <3


Jaja, nu måste jag skynda mig och äta, jag vill ju komma iväg till Botsmark så snabbt som möjligt :)


Pusshej ;*

Av Sophia Tolf - 28 december 2010 14:15

Hejsan :)


Är nu tillbaka från stan och med en cardigan rikare :P Haha^^ Nej, men en cardigan köpte jag iallafall, från GinaTricot. I like it very much! =)


  


Såhär ser den ut <3 Najs va?? :] Hihi^^


Nu ska jag platta håret så att det inte ser ut som typ ett kråkbo när jag kommer till Botsmark <3


Kramis :]

Av Sophia Tolf - 28 december 2010 09:43

Sitter och väntar på att Emilia ska ringa. Vi skulle åka med hennes pappa vid kvart i tio, så det är ju några minuter kvar :)


Jag har suttit och designat lite i min nya bok igår och idag och jag tänkte visa upp vad jag har gjort och så kan ni få säga vad ni tycker. Jag är nybörjare, så jag bryr mig inte om ni inte tycker om dom, jag hoppas på att bli bättre. Men, det vore ju kul om ni tycker om dom..

Jaja, iallafall.. här är dom.


    

Den här gjorde jag idag <3


  


Och dom här igår <3


Nu ska jag börja gå ut <3


Kramis :)

Av Sophia Tolf - 28 december 2010 07:57

Godmorgon!


Bad pappa att väcka mig när han for till jobbet imorse. Alltså vid halv 8, tror jag iallafall, om han intefor tidigare. Aja, han väckte mig iallafall. Jag skulle ställa alarm men min mobil dog typ pch min laddare var borta så det gick inte, men nu har jag hittat det så nu laddar den.


Idag på stan så ska jag mest försöka hitta en tröja. Jag har brist på det, eller jag har fulla lådan i min byrå men alltså, jag har ingen som jag trivs i att använda.. Guud, vad jag gör det jobbigt för mig själv! Om jag bara sket i hur det ser ut så skulle allt gå mycket lättare, men det är svårt!..


Jaja, nog av det, nu ska jag ta och dricka min bravo apelsin juice och göra mig en macka och sen måste jag göra mig redo för stan :)<3

Av Sophia Tolf - 27 december 2010 21:58

Hallojsan :)


Ligger nere i våran bäddsoffa med Elvira och kollar på Desperate Housewifes. Vi tänkte sova här nere, men jag vet inte riktigt varför, men det är mysigt :] Hihi^^


Jag har pratat lite med Regina ikväll och jag ska typ till henne imorgon efter middagen, sen sover jag där till på onsdag :)

Och imorgon vid tio så ska jag på stan (igen) med Emilia den här gången så vi får väl se om jag hittar något mer då :) hihi^^


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har målat mina naglar ikväll, med mitt nya nagellacka, och jag blev väldigt nöjd :)


  


hihi^^


Nej, nu ska jag kolla på tv:n :)


Kram på er alla! :)


Av Sophia Tolf - 27 december 2010 19:15

Nu är kakan inne i ugnen. Det luktar väldigt gott. :)

Elvira sitter och krossar daim till grädden och jag sitter och diggar till musiken.


  


Ja, hon jobbar flitigt.

Och dom andra i huset jobbar flitigt på Wii :P Haha, mormor, mamma och pappa spelar bowling och jag tror jag ska gå och kolla hur det går nu :)

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards