sophiatolf

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Sophia Tolf - 5 februari 2011 21:57

Hejsan! :)

Sitter och kollar på Freaky Friday nu på femman. Den är grymt bra vad jag kan minnas! ;)


Melodifestivalen var väl lite som den brukar vara. Några var bra och några var lite sämre ;) Men jag tyckte att rätt låtar gick vidare till final :P

Vad týckte ni? :)


Nu börjar säkert filmen snart <3


/Sophia!<3


Av Sophia Tolf - 5 februari 2011 19:45

Hejsan!! :)


Ja, jag använder väl lite allt möjligt. :] Men det jag använder hela tiden är true match foundation från L'ORÉAL PARIS, Velvet touch compact powder från isadora, kajal från Isadora och masterpiece max high volume & definition mascara. Sen så händer det ju också ibland att jag använder lite ögonskugga eller eyeliner. Men det är inte hela tiden. :]


Det var väl det jag hade att berätta om mitt smink. ;) Jag tycker att det är jättebra och trivs i det :)


Nu ska jag gå och kolla på melodifestivalen och äta godis :]


Pöss ;*


/Sophia<3

Av Sophia Tolf - 5 februari 2011 15:16

Hejhej! :)

Sitter hemma hos farmor och farfar och har precis fikat lite bullar och juice. ;D

Har bara kollat på lite tv och pluggat lite SO hittills men jag ska typ rita snart ;P Även fast jag suger fett på de så är de ändå kul ;)


Ikväll så blir det att kolla på melodifestivalen och äta gött ;) har inte mycket annat planerat så.. det blir väl inte annat än det ;)


/Sophia<3

Av Sophia Tolf - 5 februari 2011 11:50

Hejhej! :)

Har precis tagit in ett skrivbord på mitt rum. Jag har inte haft ett skrivbord på ett tag men nu så kände jag att jag behövde det så jag tog in ett gammalt vitt skrivbord som är jättepraktiskt och snyggt :) Det är typ som en skolbänk så om jag lyfter på locket så finns det en massa plats att lägga grejer. Tex mina läxor och så ;] So I love it! ;D <3


Nu ska jag äta lunch och sen måste jag ju sminka mig också.. Har liksom inte gjort det än ;)


/Sophia<3

Av Sophia Tolf - 5 februari 2011 10:13

Godmorgon! :)

Vaknade typ halv tio idag och nu har jag precis kommit ut ur duschen. Så himla skönt det va!! ;D skulle kunna duscha hela livet! ;]


Resten av tiden jag är hemma idag ska jag typ packa mina saker, kolla på tv, blogga lite, och typ skriva lite grejer :] Och sen ska jag nog göra lite läxor också för vi har typ 3 prov nästa vecka ;( <3


    


Haha bjuder på två bilder från igår ;P <3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards