sophiatolf

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Sophia Tolf - 13 februari 2011 19:46

Hejhej <3


Imorgon är det alla hjärtans dag och det känns jättetråkigt att vara sjuk och att måsta vara hemma från skolan. Jag kommer sakna allihopa och jag kommer ha skittråkigt!


Men pappa ska ringa till vårdcentralen imorgon och så får vi se om jag får komma och kolla min hals. Det hoppas jag verkligen för det är väldigt plågsamt!

Jag lyckades få i mig några makaroner idag utan att känna att min hals dog. :P Och konstigt nog, för att jag har ätit nästan ingenting alls i helgen, så blev jag mätt på några få makaroner? Hahah, kändes konstigt.. :]


Ikväll så kunde jag ju såklart inte vara med på träningen, och det kändes inte kul alls, men jag står hellre över träningen när jag är sjuk istället för att riskera att bli ännu sjukare.


Nu ska jag snart kolla på solsidan :]


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 13 februari 2011 13:12

Hejsan!


Idag så känner jag mig lite bättre. Eller iallafall i magen och med febern. Men halsen känns bara värre! Det känns som att den sväller mer och mer hela tiden och när jag försöker prata så går det nästan inte. Det låter nästan som om jag har munnen full när jag pratar. Och det är jättejobbigt, så jag pratar helst inte.


Halsen gör så att jag inte kan äta, fast jag känner mig faktiskt inte ett dugg hungrig.<3


Nu ska jag kolla på tv <3


/Sophia!<3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards