sophiatolf

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Sophia Tolf - 4 februari 2011 23:07

Hejhej! :)

Nu är jag trött som fan och jag ska lägga mig och sova så fort datorn är nere ;DImorgon så ska mamma och pappa ha någon middag här så jag och Elvira ska iväg och sova hos farmor och farfar. :) Skojskoj!


Och kvällen var ju trevlig faktiskt ;] Elvira och Maja hade ju gjort maten och det var jättegott! Förrätten blev tapas, varmrätten blev kyckling och potatisgratäng och till efterrätt fick vi glassbomb. Verkligen jättegott! :)


Men nu ska jag stänga ner och somna innan jag somnar vid datorn, som håller på att dö ;)


Godnatt :)


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 4 februari 2011 18:19

Ja, vad finns det egentligen att berätta om mig?

Jag är tretton år.

Jag föddes på en tisdag, den 25 mars 1997, på Umeå BB.

När jag föddes hade bodde resten av familjen i ett hus i Sävar. Och här har jag bott sedan dess. När jag var riktigt liten gick jag hos en dagmamma som heter Susanne. Men när jag blev äldre började jag på dagiset Gungan och gick på avdelningen Karusellen och där trivdes jag. När jag blev ännu äldre och började skolan så fick jag börja i en klass där det gick både dagiskompisar och andra barn. Och vi gick på Sävar skola.

På den skolan har jag gått hela mitt liv. Eller ja, iallafall så länge jag har gått i skolan. ;P


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag har inte så mycket mer att berätta nu. ;] Om ni vill veta något annat om mig så är det ju bara att fråga :) <3


Nu så kommer snart våra gäster så<3


Pusshej ;*


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 4 februari 2011 14:23

Hejsan! :)

Kom nyss hem från skolan och ska typ snart gå ner och duscha. För ikväll ska vi få gäster, som jag typ aldrig har träffat förut, iallafall föräldrarna. Dom som ska komma är Majas familj. Även fast våra föräldrar inte känner varandra så.. Men det är en "plan" av Elvira och Maja att göra så att dom känner varandra så att vi sen ska kunna fara på Pite Havsbad tillsammans ;S


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 4 februari 2011 06:55

Godmorgon! ;*

Idag är det fredag den 4 februari och idag fyller min älskade storebror år! :) Grattis till han då! ;D <33


Idag har vi idrott så jag måste packa sånt, sen måste jag också sminka mig ju.. (!) Så jag ska nog inte skriva så mycket mer! <3


Pöss ;*


/Sophia!<3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards