sophiatolf

Alla inlägg under februari 2011

Av Sophia Tolf - 4 februari 2011 14:23

Hejsan! :)

Kom nyss hem från skolan och ska typ snart gå ner och duscha. För ikväll ska vi få gäster, som jag typ aldrig har träffat förut, iallafall föräldrarna. Dom som ska komma är Majas familj. Även fast våra föräldrar inte känner varandra så.. Men det är en "plan" av Elvira och Maja att göra så att dom känner varandra så att vi sen ska kunna fara på Pite Havsbad tillsammans ;S


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 4 februari 2011 06:55

Godmorgon! ;*

Idag är det fredag den 4 februari och idag fyller min älskade storebror år! :) Grattis till han då! ;D <33


Idag har vi idrott så jag måste packa sånt, sen måste jag också sminka mig ju.. (!) Så jag ska nog inte skriva så mycket mer! <3


Pöss ;*


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 3 februari 2011 22:31

Sitter och pluggar spanska glosorna nu. ;s Inte kul alls!! Men man vill ju ha godkänt så..?

Faaaan, kom nyss precis på att vi har spanska prov typ nästa vecka ;o Visst det är muntligt men ändå, man ska typ beskriva ett hus ;s


 

Wihooo ;P


 

Fb <3



Glosorna ;o svåra va?? ;)


    


Sen bju ja på en bild på mej på HK:n idag som Clara tog ;]<3


Nu måste jag fortsätta :)


Natti Natii ;]


/Sophia<3


Av Sophia Tolf - 3 februari 2011 21:29

Hejhej! :)

Kom hem från Evelina för ett litet tag sedan. Har varit ute på en liten rolig promenad med henne och sen så gick vi in och vi kollade på Landskampen med hennes mamma och pappa ;D

Det är typ bra? ;P


Nu ska jag plugga spanska glosor som jag har till imorgon och sen så måste jag plugga lite annat. Sen måste jag ju sova också. :]

Och igår satt jag och pratade med en kompis ganska länge så det tog ett tag innan jag la mig ;D


Innan jag säger hejdå för den här gången så tänkte jag lägga ut lite grejs som jag tänkte skriva typ varje dag om det går.

Tar en sak varje dag tills dom tar slut. På så sätt så får ni veta en massa mer saker om mig. :) Jag kommer börja imooooorgon ;P


1. Om mig
2. Vad jag använder för smink
3. Sporter jag håller på med
4. Min klädstil
5. Bästa vänner
6. Speciell händelse
7. Mina intressen
8. Det värsta som finns
9. Mina syskon
10. Mina föräldrar
11. I min väska
12. Min största dröm inför vuxenlivet
 13. Dit jag vill åka innan jag dör
14. Det jag vill uppleva igen
15. Det som jag saknar
16. Min musik stil
17. Hur jag upplever mig själv
18. Min morgon
 
Av Sophia Tolf - 3 februari 2011 16:13

Hejhej! :)

Sitter i köket och har precis skalat och skärt potatis. :)

Ska göra potatissoppa till middag idag så jag har småbörjat lite medans jag väntar på att mamma ska komma tillbaka från affärn så att jag kan börja. :)


Idag så tog jag lite fler bilder på skolan. När jag, Clara och Jennifer lagade varma mackor på HK:n. ;D


  


Clara äter ;D <3



Clara äter mer ;P <3

   

Händer;]<3


 


Söta ungar!! ;] <3 


Nu kom mamma hem så jag ska börja göra soppan ;]


Puss och kram ;*


/Sophia<3

Av Sophia Tolf - 3 februari 2011 07:20

Godmorgon! ;D

Blev precis klar för att fara till skolan. För en gångs skull så orkade jag platta håret. Det var aslänge sen och det känns så jävla bra! ;] 

Tänkte lägga ut lite bilder från skolan igår :)

Skulle lägga ut dom igår kväll men jag blev för trött och somnade! ;P


 

Clara <3


 

Haha, min lite misslyckade smygfotning på Michaela ;P <3


 

Nu gicke bättre! ;P


 

Hannispannis :) <3


  


Och Clara igen :) <3


(bilderna är tagna med min mobil så klaga inte på kvallan!)

 

Ska dra nu puss ;*


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 2 februari 2011 21:13

Hejsan! ;D

Sitter på mitt rum och kollar på efterlyst. =) Men just nu äre paus så jag funderar på att gå och borsta mina tänder. :] Igår när jag låg hemma och va sjuk så kollade jag på typ Oprah Winfrey show eller vad de nu heter och då vare en doktor där som sa att om man inte borstar tänderna varje kväll så har man större chans till hjärtinfarkter. Vet int riktigt vad jag ska tro? ;D Menmen, man vill väl inte riskera nåt? ;)



Haha, hittade den här bilden och tyckte att den va ganska rolig ;D


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 2 februari 2011 15:48

Hejsansvejsan! :)


Idag på skolan så kändes det för det första jättekul att vara tillbaka! Jag blir alltid så himla glad i mina vänners närvaro! :) <33

Men det var inte det enda som hände idag.

På våran sista lektion idag (som var svenska) så fick vi besök av författaren Mårten Melin. Det var ganska kul. Vi håller på att läsa en bok av honom i klassen just nu. Som trolleri heter den och den är faktiskt bra. Och sen fick vi höra en liten pyttebit av en ny bok som är påväg. Den verkade också bra! :)

Så det var rätt så ballt ;P


Nu ska jag kolla på Solsidan som var i sändags som jag faktiskt missade. :(


Skriver sen ;*


/Sophia!<3



Mårten Melin :)



Boken som vi läser :)

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards