sophiatolf

Alla inlägg under februari 2011

Av Sophia Tolf - 8 februari 2011 19:35

Hejhej! :)


Sitter på mitt rum och kollar på...... HALV ÅTTA HOS MIG! :P Haha, nej.. Men det gör jag faktiskt ;) <3


Idag på stan så köpte jag inte mer än ett linne (tanktop) och en macka på subway, eller det nya som heter typ grûter eller nåt (a) Linnet är ljusrosa, min favoritfärg! :] Men någon bh hittade jag inte! Det får jag väl ta någon annan gång! Och snart också hoppas jag!;P


Vi fick skjuts av Hannas pappa hem och Clara följde med mig :P

Så jag har varit med hon till typ halv sju och sen blev jag ensam :( Eller Elvira är hemma men.. :P

Ikväll när mamma kommer hem så ska hon färga min utväxt! Jippiee!!


Aja, vill inte missa :]<3


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 8 februari 2011 07:24

Godmorgon! :)

Nu ska jag fara till skolan men det kändes ändå typ viktigt att skriva lite innan för jag far ju på stan direkt efter skolan.

Jag vet inte riktigt när jag kommer hem, så det får väl bli en surprise ;) <3


Puss ;*


/Sophiiiiiia<3

Av Sophia Tolf - 7 februari 2011 22:37

Ja det stämmer! Jag längtar inte ett endaste dugg till imorgon! Först så är det att vi har idrott. Och jag har så j*vla ont i mina vader så det är inte sant! Och sen så sa jag ju det till mamma såklart så att hon kanske kunde vara snäll och skriva en lapp men NEJDÅ! Ingte kunde hon det inte hon skulle ju göra som hon alltid gör och plåga mig genom att tvinga mig att vara med ändå! Men vi har faktiskt utelekar, (eller vi får välja skridskor eller utelekar och jag skulle aldrig, över min döda kropp, välja skridskor.) och jag har inga täckbyxor så det är ju också ett hinder. Men mamma säger att vi ska skaffa täckbyxor innan Åre men vi får väl de om ens det blir av. Det kommer väl sluta med att jag får åka tights nerför slalombacken.

Aja, sen är det ju det här med kläder. Jag har inga kläder! Eller det är klart jag har kläder men jag skäms så himla mycket i vad jag än har på mig, (fråga inte varför..) och jag HATAR när folk, eller ja bara dom som jag inte känner, kollar på mig. Så därför så bryr jag mig JÄTTEMYCKET om vad jag har på mig. Jag hatar att ha tajta kläder för då ser man typ allt men jag tycker inte heller om stora fluffiga kläder för då när man redan är stor så ser man ÄNNU större ut! AAAAAH! Jag hatar kläder! Jag önskar nästan att det var normalt att gå omkring i bara underkläder och att det inte fanns några kläder! Dom gör mig bara sur för att jag inte passar i NÅT! Och jag måste ALLTID har ett linne under vad jag än har för tröja och nu så har mitt svarta linne gått sönder och mitt vita har helt försvunnit! Så jag har ett rosa kvar och med det är det två nackdelar: rosa passar inte till allt och när man bara har ett linne så har man inget annat att ha när det andra är i tvätten!

:(


Men det finns en bra sak med imorgon! Jag ska på stan med Clara och Hanna<3 Men det är faktiskt inte helt jättebra! Jag har typ inte så mycket pengar och det är MYCKET jag måste ha! Eller jag vet inte om det är speciellt mycket men när man har ungefär 300 kr så kan man inte köpa så himla mycket!

Jag behöver linne, helst två faktiskt, nya bh:ar eftersom jag har en just nu som är typ en millimeter från att vara ALLDELES för liten! Så såna behöver jag typ minst 2 stycken. Sen behöver jag nya jeans för att mina favvojeans gick sönder och nu har jag typ bara fuljeans kvar. Eller ja fula och fula, men inte riktigt min stil. Och jag behöver nog någon tröja också.

Och av allt det där så kommer jag kanske kunna köpa en bh och ett linne. Och det räcker inte! Jag är olycklig! :(


Nu ska jag iallafall lägga mig och sura över min kommande morgondag som kommer bli den sämsta på läääänge!


Gonatt!

Av Sophia Tolf - 7 februari 2011 21:10

Hejsan svejsan! :)

Idag efter dansen så kunde jag inte skriva för jag hann bara äta och sen så bestämde jag och Evelina att fara på badhuset så det blev att göra det ist. :) <3

När vi kom hem var klockan typ halv nio så jag var med Evelina till tio och sen så satte jag mig och kollade på Two and a half men och det är det jag håller på med nu också :P


Ikväll skulle jag egentligen färga min utväxt men det blev inte så för mamma skulle på sin kör. Så det får bli imorgon istället.


Nu ska jag ta på min pyjamas och kolla på tv. <3


Pusshej ;*

Av Sophia Tolf - 7 februari 2011 06:58

Godmorgon! :)

Har precis sminkat mig och är typ redo att fara till skolan.

Efter skolan idag så är det att fara direkt till stan och dansa som jag sa igår. Vi kommer typ hem vid halv sex så jag skriver väl då :)


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 6 februari 2011 22:49

Ja hörni nu är det väl bara dax för mig att säga gonatt :)

Imorgon börjar dansen och då är det dags för Broadway. Jazzen börjar inte förrän på fredag så den får vi vänta lite längre till, men jag längtar ändå till imorgon! :D


Godnatt!


/Sophia<3

Av Sophia Tolf - 6 februari 2011 21:38

Hejhej! :)

Sitter på mitt rum och kollar på Two and a half men. Jag kom hem från Evelina för typ ett litet tag sedan. For till henne efter träningen för jag trodde att vi skulle gå ut på en promenad men vi gick upp till brånet (ungefär 200 meter) när Evelina ville gå tillbaka för hon hade ont i halsen. Så vi vände om och gick tillbaka till henne och gjorde varm o´boy och satt vid datorn. ;]

Sen vid typ kvart över nio gick jag hem och skulle gå ner i duschen men då märkte jag att det var Two and a half men på tv så jag väntar till tio då det slutar. :]


Har typ inge mer att skriva nu<3


/Sophia!<3

Av Sophia Tolf - 6 februari 2011 14:05

Hejhej! :)

Kom alldeles nyss hem från farmor och farfar och nu sitter jag och Elvira i soffan och satte nyss på en film. Föräldrafällan.

Igår när vi kollade på Freaky Friday så blev jag väldigt sugen på att se föräldrafällan. Det var typ min favoritfilm förut!

Så jag laddade hem den och nu sitter vi och kollar på den ;)


Men jag vill inte missa så därför ska jag sluta skriva ;D <3


/Sophia<3



Trailer för filmen :) <3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards