sophiatolf

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Sophia Tolf - 17 januari 2011 20:31

Tjabbatjena hallå! ;)


Sitter och kollar på Top model just nu.

Det är ju asbra, och jag hade tänkt att se den här säsongen, alltså alla avsnitt. Förut har jag bara sett några avsnitt lite då och då. Men det är bara det att jag kommer vara på dans på måndagar. Fast förresten, jag kommer att vara hemma typ vid halv sex-sex då, så det är lugnt :P <3


Nej, nu håller min dator på att dö så.


Hejdå så länge! :)

Av Sophia Tolf - 17 januari 2011 17:18

Tjenixen!


Sitter nere i källaren och kollar på Camp Rock 2, igen. Men alltså, den är faktiskt sjukt bra! Men det kan bero för att jag älskar disney och musik så. ;]

Och det är ju båda två! ;]

Och sen tycker jag också att tvåan är mycket bättre än ettan. För den är liksom.. bra.. :P


Nej, nu ska jag fortsätta kolla på filmen så att jag inte missar så mycket! <3


Hejs!

Av Sophia Tolf - 17 januari 2011 15:42

Hejsan!


Kom nyss hem från en underbar dag på skolan. Och då menar jag för att jag fick vara med mina kompisar! Och att provet gick bra! Allt annat sög! ;)


Sitter och dricker kaffe nu. (klaga inte) Ville liksom bara smaka för jag har aldrig riktigt vågat förut, för det har känt så äckligt. Men idag så gjorde jag en kopp. Hälften kaffe, hälften mjölk och socker :P Inget som jag kommer dricka igen, men det var typ inte skitäckligt.


Nu ska jag gå ner och kolla på film och bara tråka.


Puss och kram <3

Av Sophia Tolf - 17 januari 2011 07:04

Godmorgon!


Orkade mig upp klockan 6 imorse, men nu så är jag ändå trött. Men det går över. När jag har kommit till skolan och fått träffa mina kompisar så vaknar jag till.

Och så har vi ju det där provet också! Taggar.... inte..... :P Nej, men det kommer gå bra <3


Nu ska jag gå och platta håret.


Ha en bra dag!

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards