sophiatolf

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Sophia Tolf - 11 januari 2011 23:12

Nu är klockan ganska mycket om man tänker på att jag ska upp klockan 6 imorgon.

Så jag ska väl ta och sova nu. Ännu en tuff(are) skoldag imorgon.


Godnatt!<3

Av Sophia Tolf - 11 januari 2011 17:37

Hejhej:)


För ett tag sedan så tog jag mig ett 45 minuters "träningspass". Alltså jag cyklade på motionscykeln i ca 20 minuter och sen gjorde jag en massa andra saker dom andra minuterna som var kvar.


Nu håller jag på att koka ris till middagen. Mamma skulle jobba över ikväll och sen skulle hon direkt på ett styrelsemöte så jag fick koka ris. Men bara det för igår gjorde mamma korvstråganoff (stavning?) till Elvira och pappa och eftersom att jag verkligen inte tycker om det så gjorde hon en tonfisksallad åt mig som jag ska äta.


Måste gå och kolla till det nu.


Chao :*

Av Sophia Tolf - 11 januari 2011 14:28

HejsanSvejsan:)


Kom just hem från skolan. Enligt vårat nya schema så kommer vi sluta klockan 2 istället för 3 på tisdagar. Sköööönt!

Så nu har jag tre dagar på schemat som jag slutar tidigt! Tisdag, torsdag och fredag. Förut var det bara på torsdag och fredag, men en extra dag är ju iiiiinte så dumt. :D


Nu ska jag kolla på Desperate Housewifes. :)


Kram på er allihopa! :)



<33

Av Sophia Tolf - 11 januari 2011 06:37

Godmorgon Sverige! ;)


Nu har jag precis ätit frukost och försöker nu klura ut vad jag ska ha på mig.

Kan bli svårt, som vanligt ;P


Men iallafall så börjar ju skolan idag och det ska bli både bra och dåligt, roligt och tråkigt.

Kul att träffa kompisarna! För jag har bara sett 2 från dom i min klass på hela lovet! Och vi är nitton stycken! Så det ska bli skitkul.


Nu måste jag fortsätta så jag hinner till skolan.


Ha en bra dag! :)



Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards