sophiatolf

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Sophia Tolf - 25 januari 2011 21:22

Hejsan!


Skolan var chill! Men hemkunskaps läraren va sjuk så vi fick ha skolans val istället. Men det gjorde då ingenting!

Sen hade vi svenska där vi fick se filmerna vi har gjort. Det var så sjukt pinsamt för det var typ proppat med folk som såg min elaka kurator roll :P


Nu så ska jag och Elvira se på en film. Nanny McPhee. Jag får väl hoppas att den är nåt! :)<3


Puss ;*

Av Sophia Tolf - 25 januari 2011 17:43

Hejsan!


Nu är vi alldeles snart på väg till skolan, öppet hus. Första lektionen är hemkunskap, sen har vi engelska, matte och sist musiiiiiik<3

En helt perfekt dag (kväll)


Kram på er alla gulliga läsare!

Av Sophia Tolf - 25 januari 2011 07:09

Godmorgon!


Det gick hur bra som helst att somna igår! Inge hemskt alls! Men vi får väl se ikväll. För ikväll ska Michaela sova hos mig och då ska vi se tvåan! Som sägs vara mycket hemskare dessutom..

Så vi får väl se. Och sen så frågade jag min storasyster om hon ville komma och se den med oss, och hon sa att hon kanske kommer. Så vi får väl hoppas det! För hon vill då se den hon också så! ;)


Idag så har vi ju en liten speciell dag. Först går vi i skolan som vanligt, till typ två eller nåt.

Sen klockan sex, ska alla samlas på skolan igen. Och ha en (nästan) alldeles vanlig skoldag i två timmar, och så får föräldrar komma och kolla på och så. Öppet hus alltså. Vi hade det i sexan också, och det är kul! Och det är ju hur värt som helst eftersom att man har onsdagens skola på kvällen i bara två timmar, sen är man lediga hela onsdagen! Perfekt!


Aja, nu ska jag göra en sak.. :] <3


Ha en bra dag!

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards