sophiatolf

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Sophia Tolf - 12 januari 2011 23:24


Sitter och kollar på det här fotot som står bredvid min säng. Tycker om det så himla mycket! Ramen också.^^

Köpte den på en affär i Arvidsjaur, för jag tyckte den skulle passa perfekt till just den här bilden. Och jag hade rätt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har ju pluggat ikväll, och när jag satt och skrev svar till frågorna så började jag tänka. På min handstil. Jag har alltid tyckt att jag skriver så himla fult, fast nästan alla har sagt att jag skriver jättesnyggt. Och nu så började jag tänka. Skriver jag snyggt? Gör jag verkligen det? Och då kom jag på. Ja, ibland skriver jag snyggt, när jag inte har brottom att skriva. Och när jag skriver rakt. För jag skriver ofta snett. :P


Okej, förlåt att jag började prata om det här när det enda jag egentligen tänkte säga var godnatt<3 Det var väl onödigt vetande, som det mesta jag skriver ;)


Godnatt <3

Av Sophia Tolf - 12 januari 2011 21:18

Hejsan:)


Har precis beställt en egen designad kalender/almanacka från tryckdig.se.

Hittade hemsidan på när jag läste Micahs blogg och tyckte att dom såg så najsiga ut. :P

Så jag har beställt den, men jag vet inte riktigt när jag kommer få den, men när jag får den så ska jag då visa den.


Nu måste jag plugga lite.


Puss :*

Av Sophia Tolf - 12 januari 2011 18:33

  


Så var det dags igen. Hade inte tid igår för att göra det här och jag ber om ursäkt! But now I'm back on track :P


Så, dagens favvo tänkte jag ge till en blogg. Och denna blogg är ingen annan än Micahs.se! För er som inte har läst hennes blogg förut eller som kanske läst den någon gång men vill veta mer så tycker jag att ni ska gå in på hennes blogg och trycka på ny läsare? precis ovanför hennes header. Där får ni veta det mesta om henne och hennes liv, och ag tycker att hon är jättestark, och när ni läser så kommer ni säkert förstå varför. Tryck på länken för att komma till hennes blogg. :)


  


Här är hon med sin pokvän Kevin som hon till och med ska förlova sig med den 14/2-11, alltså på alla hjärtans dag. Så gulligt! :)


Mikaela var gravid med sitt andra barn, men fick missfall.. Jag tycker oerhört mycket synd om henne och jag önskar henne lycka till med sitt första barn Kelly.

Av Sophia Tolf - 12 januari 2011 17:17

Hallojsan! :)


Åååååh, vilken galen dag det var idag!

Jag har inte varit lugn en sekund! Jag lovar att alla tror att jag går på droger! Haha, nej men dom måste iallafall tro att jag har knarkat socker :P Fast det har jag inte (a)


Men jag och Clara har inte kunnat vara seriösa en sekund på den här dagen typ. Helt flummiga!

Men det har varit en jättebra dag iallafall.


Efter skolan var jag med Evelina och vi kollade på Desperate Housewifes. Jag tror fan jag har blivit beroende av det! Helt sjukt va mycket jag kollar på det alltså! Men alla som har sett typ alla säsonger som varit håller säkert med mig?


Nu måste jag riva morötter.

Av Sophia Tolf - 12 januari 2011 07:18

Godmorgon!


Imorse försov jag mig.. Mamma kom och väckte mig klockan halv sju för jag hade inte klivit upp klockan sex när väckarklockan ringde.

Men..

Det gjorde faktiskt inget att jag försov mig. Jag blev klar typ klockan sju ändå så jag hade en halvtimma till att göra typ ingenting.


Jaja, nu ska jag packa väskan sen ska jag gå till Evelina.


Puss och kram!



Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards