sophiatolf

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Sophia Tolf - 3 januari 2011 22:35

tänkte lägga mig och se en film nu.

Men jag har svårt att välja. Antingen Marmaduke, 18 year old virgin eller Shes out of my league. Eller kanske Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko.

Ja, det är svårt att välja. MEn någon blir det iallafall.


Puss :*

Av Sophia Tolf - 3 januari 2011 17:52

Sitter vid familjens dator just nu för Elvira lånade min dator.

Har fixat lite filmer till bland annat imorgon då vi ska fara upp till Arvidsjaur och hälsa på mormor. Då vill jag ha någåt att titta på om jag får tråkigt. :) <3

Men jag ska nog se någon ikväll också. För jag kan inte komma på att jagb har något att gör ikväll. :)


Nu är de strax middag.


Pusshej :*

Av Sophia Tolf - 3 januari 2011 14:56

Hejsan :)


Sitter här med Elvira och kollar på hotelliggaren, igen.. :]

Den är ju så himla bra och vi fick tråkigt så vi satte oss och såg den igen!


Idag vaknade jag klockan 12 och typ vid 13 så for jag till Evelina :)

Då gick vi på Ica sen hem till henne sen hem till mig :)


Sen vet jag inte vad jag ska göra, kanske se någon film eller nåt :) <3


Jaja, ska fortsätta kolla nu.


Pusshej :*

Av Sophia Tolf - 3 januari 2011 00:06

Hejsan :)


Som ni kanske har märkt så har jag varit dålig på att uppdatera idag. Men det beror mest på att jag har varit helt slut efter slalomåkningen så jag har inte orkat göra så mycket.

Så efter middagen så satte sig familjen ner framför tv:n och kollade på hotelliggaren. En teater som pappa köpte på film, med bland annat Robert Gustafsson. Så jäävla rolig den var alltså! (ursäkta språket)

Ja, den var typ nåt bland det roligaste jag har sett!! :P



Här har ni han ;)


Sen spelade jag och Elvira lite Mario Kart, men efter en stund ville vi ha något annat att göra, så vi satte oss och kollade på Lånta Fjädrar. En annan teater som pappa hade på film, också med Robert Gustafsson :)

Den var också jätterolig! :P Så jag har fått skratta jättemycket!


Nu så sitter jag och chattar med Marias syster Lisa. Skitskön tjej! :)

Men jag ska nog sova snart, är väldigt trött! Fick inte så himla mycket sömn inatt, med tanke på att vi skulle fara ganska tidigt! :P


Jaja, godnatt allihopa! :)

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards