sophiatolf

Alla inlägg under januari 2011

HK!

Av Sophia Tolf - 27 januari 2011 21:52

Hejsan!:):)


Ska snart hoppa i säng för attva pigg & glad till imorgon :P


Idag hade vi HK på skolan och jag jobbar ju med underbara Clara och underbara Jennifer. :)


Clara tog några bilder idag som hon la ut på sin blogg, och nu hoppas jag att det är okej för dig Clara att jag låna dom? :] <3


 


Stiliga jag! *host* :P


 


Jag och Jennifer blåser skum på varandra istället för att diska. ;P


   


Sötis Jennifer :] <3


 


Bästa b-rudarna här då! ;P <3


  


Och, ja, jag.. alltid lika stilig..... *host* ;)


Nu ska jag läsa mina spanska glosor som vi har till imorgon. Har inte läst dom fler än en gång...


Godnatt <3

Av Sophia Tolf - 27 januari 2011 17:54

Hejhej på er alla! =)


Kom precis hem från stan. På skolan fick jag panik för att jag inte hade något till discot. Så efter skolan tog jag, Daniella och Michaela bussen in till stan och gick tillsammans där och kollade. Jag hittade en topp som tur var så nu har jag typ inget att oroa mig för. Eller, jag vet fortfarande inte om jag ska ha jeans eller tights. Men det löser sig nog.


Ikväll ska jag göra lite läxor och bara ta det lugnt.

Och nu så ska jag snart äta. :)


Puss :*

Av Sophia Tolf - 27 januari 2011 07:21

Godmorgon!


Ja, idag är det skola igen. Är så sjukt trött fortfarande och det känns som att om jag lägger mig ner så somnar jag snabbare än vad jag kan ana typ. Så jag ska inte lägga mig ner tror jag. :P


Idag är det en helt vanlig skoldag, inte något speciellt. Så.. Om det inte händer något skojjigt ändå, så får ni väl ett helt vanligt tråkigt inlägg efter skolan. ;)


//Sophia

Av Sophia Tolf - 26 januari 2011 20:57

Hej!


Sitter och kollar på alla klädaffärer (hemsidor) jag kan komma på! Jag behöver verkligen en ny jacka! Jag HATAR min jacka! Den är så stor, och klumpig, och ful och ja.. ALLT! Men såklart så kommer jag aldrig att få en så jag kommer få gå omkring och skämmas till sommaren, om inte då också! :(:(:(:(:(


Träningen gick iallafall bra. Sandra var inte där, så vi var en mindre, men det gjorde ingenting faktiskt. Nu är det bara att ladda inför lördagen. Då kommer vi vara på hallen från 10.00 till 20.30 :S Inte kul! Lycksele kommer också komma dit och träna med oss.

Efter träningen då så kommer min storebror och hämtar mig och så åker vi hem till han och Maria. :)


Och på fredag är det ju DISCO! Ska dit med några av dom underbaraste tjejerna jag känner! Kommer bli hur jävla najjs som helst!

Men, tror ni jag kommer va något trött på lördagen eller? Kommer typ komma mig i säng assent på fredan! Men dom kosekvenserna får man väl ta! :)


Nu ska jag sörja över min "fattigdom" på jacka..^^ Sen måste jag duscha också.


Kram! Och godnatt om jag inte skriver mer ikväll<3



(L)  

Av Sophia Tolf - 26 januari 2011 17:45

Hejhej!


Ska snart fara på träningen. Men ville först bara påminna om att jag vill ha fler frågor till frågestunden! Vill ha fler så att det blir lite roligare, det är väl inte så kul att få typ 2 fråger :P


Aja, nu ska jag börja klä på mig.


Puss ;*


Tryck här för att komma till det inlägget<3

Av Sophia Tolf - 26 januari 2011 13:26

Hejsan svejsan! ;D


Idag är vi ju leeediga! Så himla skönt faktiskt! Fick sova ut imorse (skööönt!) När jag vaknade var klockan typ kvart i tio, då satte jag mig vi datorn och kolla runt lite. Sen har jag sett på tv och ätit och nu är jag och Elvira snart på väg till farmor och farfar.


Ikväll har jag ju träning. Får se hur bra det går på den. Min fökylning är fortfarande kvar och jag fick det typ några dagar innan jul. Jobbig, det går sämre att hoppa då, men jag försöker göra mitt bästa så gott som det går!


Drar nu<3



yessssss ;*

Av Sophia Tolf - 25 januari 2011 21:22

Hejsan!


Skolan var chill! Men hemkunskaps läraren va sjuk så vi fick ha skolans val istället. Men det gjorde då ingenting!

Sen hade vi svenska där vi fick se filmerna vi har gjort. Det var så sjukt pinsamt för det var typ proppat med folk som såg min elaka kurator roll :P


Nu så ska jag och Elvira se på en film. Nanny McPhee. Jag får väl hoppas att den är nåt! :)<3


Puss ;*

Av Sophia Tolf - 25 januari 2011 17:43

Hejsan!


Nu är vi alldeles snart på väg till skolan, öppet hus. Första lektionen är hemkunskap, sen har vi engelska, matte och sist musiiiiiik<3

En helt perfekt dag (kväll)


Kram på er alla gulliga läsare!

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards