sophiatolf

Alla inlägg under januari 2011

Av Sophia Tolf - 21 januari 2011 07:04

Godmorgon!


Idag är det fredag. Så jävla skönt! Har längtat efter den här dagen sen i söndags. Vet inte riktigt varför, men så är det!

Har ätit frukost, sminkat mig, klätt på mig, fixar håret (inte speciellt mycket men..) och nu kom jag alldeles nyss på att jag måste packa ner min neccesär i väskan som ska med till Clara. :O

Men jag gör det när jag är klar här. ;)


Idag har vi handboll på idrotten.. Inte min favorit, men.. Jag har ändå med mig idrotts kläder, för man vill ju inte ha underkänt liksom.


Nej, nu måste jag packa klart det sista. :)


Puss och kram tills på lördag!! <3

Av Sophia Tolf - 20 januari 2011 22:02

Hejsan svejsna allihopa! :)


Kom hem från farmor vid nio. Är så sjukt kallt ute! Det är en jävla tur att det inte är så långt! Då skulle jag vara typ en istapp :P


Nu så ska jag packa inför imorgon, då jag och Dani ska följa med Clara hem till Bullmark efter skolan. Kommer bli så sjukt kul! Har faktiskt aldrig varit hemma hos Clara, men jag vet redan nu att det kommer bli super! :D


Jaja, har inte så jävla mycket tid på mig. Måste plugga också.. :(


Puss och kram! Skriver innan skolan imorgon<3



Av Sophia Tolf - 20 januari 2011 18:06

Hej!


Åt (nästan) nyss middag. Nu ska jag och Elvira sparka iväg till farmor och farfar.

Vi är där väldigt ofta nu för tiden, ellerhur? Men det är väldigt kul att vara där och träffa dom! :)

Men, bara så ni vet så kommer jag vara där hela kvällen, om ni nu skulle undra varför jag inte skriver.


Hejdå allesammans!

Av Sophia Tolf - 20 januari 2011 14:34

  


Hejhej!


Det där ritade klassens konstnär Elin på min arm idag. Det står HD för dom som inte ser det. Och HD kan ju bara betyda en sak. (för mig iallafall :P) Hopprep och dans. Mina favoriter! <3


Nu tänkte jag lägga mig och se på film. Men jag vet inte riktigt vilken. Men vi får väl se :)


Ps. idag fick vi ju tillbaka proven, och som jag trodde så fick jag bra resultat! ds ;)

Av Sophia Tolf - 19 januari 2011 21:50

Hejhej!


Nu så tänkte jag lägga mig ner och läsa i några minuter sen ska jag sova.

Och rubriken 'äntligen' menade jag med att jag äntligen kommer i säng tidigt nog för att orka upp på morgonen.


Så nu ska jag lägga mig ner med min bok. <3


Godnatt!

Av Sophia Tolf - 19 januari 2011 20:41

Hejsan alla söta <3


Kom hem från träningen för kanske tjugofem minuter sedan och jag har inte ens börjat tänka tanken på att hoppa in i duschen. Men nu slog den mig och jag ska duscha direkt när jag har skrivit klart.


Träningen gick bra idag. Jag sträckte mig två gånger bak i låret och snärtade mig 3 gånger på samma ställe men annars var det ganska bra.


Om ca en vecka, lördag och söndag vecka 4 så ska vi ha träningsläger här i Sävar, tillsammans med Lycksele. Vet inte om jag längtar eller inte. Kommer bli kul fast ändå inte. Och jobbigt. Men jag älskar att hoppa hopprep så..! What else can I do, you know?


Nej, nu ska jag hoppa in i duchen.


Puss och kram så länge ;*

Av Sophia Tolf - 19 januari 2011 15:36

Hejhej!


Kom hem från skolan för typ en halvtimma sedan. Och jag ska typ äta middag nu. Mamma och pappa ska jobba över ikväll så mamma gjorde sallad åt mig och syrran som vi ska äta.

Och med tanke på att jag har träning klockan sex så är det nog bra om jag ätar typ nu så att jag inte mår illa på träningen.


Hejs<3

Av Sophia Tolf - 19 januari 2011 12:22

Hejhej! :)


Är hemma hos mig med Daniella just nu. Vi har håltimme till 12.50 så vi for hem hit och gjorde lite grejer ;)


Men vi måste snart börja fara tillbaka till skolan, för att annars kommer vi säkert sent och då blir nog Tore sur.. :P


Chao! <3

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards