sophiatolf

Alla inlägg under januari 2011

Av Sophia Tolf - 11 januari 2011 06:37

Godmorgon Sverige! ;)


Nu har jag precis ätit frukost och försöker nu klura ut vad jag ska ha på mig.

Kan bli svårt, som vanligt ;P


Men iallafall så börjar ju skolan idag och det ska bli både bra och dåligt, roligt och tråkigt.

Kul att träffa kompisarna! För jag har bara sett 2 från dom i min klass på hela lovet! Och vi är nitton stycken! Så det ska bli skitkul.


Nu måste jag fortsätta så jag hinner till skolan.


Ha en bra dag! :)



Av Sophia Tolf - 10 januari 2011 21:44

Hejsan!


Sitter och kollar på spårlöst nu. Har precis kommit upp ur duschen, så nu är jag fräsch inför imorgon! ;)


Efter Spårlöst så ska jag nog lägga mig och sova direkt.

Så jag kommer nog inte skriva mer efter det här.


Så godnatt på er! :] <3

Av Sophia Tolf - 10 januari 2011 20:16

Hejsan:)


Jag och Evelina sitter och kollar på Top Model säsong 15 just nu. Har precis ätit glass också:]


Blev ett kort inlägg, men vem bryr sig? ;]


bye ;*

Av Sophia Tolf - 10 januari 2011 17:42

Hejsan hörni! :)


Evelina for precis hem. Vi har spelat Mario Kart hela tiden och jag va klart bäst ;)

Men det var kul. Eftersom att vi var ensamma hemma så skrek vi för fullt. Men efter ett tag så kom mamma hem och då blev de tyst.^^


Men nu skulle Evelina hem och äta middag men hon kommer tillbaka sen.


Jag ska nog också äta snart så..


Kram<33


  


We're wierd, but we DON'T care ;) ♥


By the way, glöm inte bort att ställa frågor i frågestunden! Vill ha fler! Ska jag vara ärlig så har jag inte så många, och jag vill gärna ha lite fler för att sedan lägga ut dom! Utan fler frågor så stänger jag frågestunden! Så snälla ställ fler frågor!


Klicka här för att komma till inlägget och ställa frågor! :)  

Av Sophia Tolf - 10 januari 2011 16:18

Hejhej:)


Sitter och kollar på lite klipp på youtube. Och för en stund sen så satt jag och kollade på ett klipp som min syrra visa mig för några månader sedan.

Unicorn After Wisdom Teeth heter klippet och är så j*vla kul!

Någon som har sett det? Om inte så tycker jag att ni ska det! :D


Iallafall, jag visade klippet när jag hade sett det för första gången, på min förra blogg och för er gamla läsare som inte såg det och för er nya läsare som kanske inte har sett det förut och vill se det så kommer det här.



-------------------------------------------------------------------------------------------------


AAAAH HERREGUD! sitter och kollar på tv och helt plötsligt så dök Evelina upp i fönstret :o Tror ni jag blev rädd eller? ;)


Jaja, nu är hon här så jag måste dra ;*

Av Sophia Tolf - 10 januari 2011 12:39

  


Så var det dags!

Dagens favvo är nu här! :)


Och jag tänkte faktiskt starta allt med min favvolåt för dagen:)


Dagens favvolåt är Nick Jonas - Introducing Me


Och för er som inte har spotify kan ni lyssna på den här.



Här har ni han :)

Av Sophia Tolf - 10 januari 2011 11:09

Hejsan:)


Sitter här och pluggar på biologi och kemi.. Inte speciellt kul.

Men vill man bli mer än godkänd så får man ta konsekvenserna. ;)


 


Nu sitter Elvira och stör på Spotify. Hon sätter på musiken på den andra datorn så att den stoppas på min dator, eftersom att vi är inne på samma. 

JA! Haha, nu gav hon upp :P


Nu ska jag fortsätta plugga en stund sen ska jag göra någon lunch åt mig och Elvira.

Av Sophia Tolf - 10 januari 2011 09:51

Godmorgon! :) ♥


Idag är det sista dagen på jullovet för mig, och såklart för alla andra på min skola också.

Jag vet inte när andra börjar men jag tror att iallafall Umeå Kommuns skolor börjar samma dag som vi. :)

Anyway, eftersom det är sista dagen så fick jag lov att ställa väckarklockan. På nio. :( Men nu är jag iallafall vaken och har hunnit äta frukost.



Så nu ska jag väl ta resten av dagen till att plugga till några prov som jag har nu när skolan börjar.





*suck* ;)

Fast det ska bli underbart att se alla kompisar igen! :) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ haha^^

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards