sophiatolf

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Sophia Tolf - 23 november 2010 21:15

Hej!


Som ni nu ser så har jag skaffat en ny blogg som jag kommer blogga på istället. Men den andra är fortfarande kvar för dom som vill läsa lite gamla inlägg eller så :]


Idag var det en ganska slapp dag i skolan. Den värsta lektionen var idrott, där vi hade innebandy. :S


  


Matten var också ganska tråkig! (Som vanligt) Men jag överlevde ändå!   


Ikväll var jag med Evelina och Elvira och åkte skrana och sånt. Men innan det så skulle vi hitta våran skrana som var på vinden, så jag och Evelina kröp upp dit och letade och letade men vi hittade ingenting. Och när vi kom hem sa pappa att vi hade kollat på fel vind.^^ xD


Och tidigare idag for vi och hämtade Elviras Wii som hon fick för att hon sålt jultidningar. Det följde med 2 spel, Wii sport resort och Wii sports. Så efter middagen spelade vi innan vi for och åkte skrana med Eve :)


Nu ska jag gå och fortsätta kolla på Desperate Housewifes som jag ser på.

Ha det bra <3


Puss och kram ;*


Förresten, som ni ser så har jag en lite julig design/header nu, men det beror bara på att det snart är jul och så, men efter jul någon gång så blir den normal. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards