sophiatolf

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Sophia Tolf - 2 april 2011 21:26

Hejsan svejsan!! :D <3


Det blev att fara till farmor och farfar idag! :D Hade faktiskt helt glömt bort att jag och Elvira skulle sova här inatt.. :P

Men nu är vi här och dom kollar på körslaget medan jag sitter inne på "mitt rum" och kollar lite på facebook och sånt. :)

Är så sjukt trött, även fast jag vaknade vid halv 12 imorse :P Längtar till sängen, men jag ska nog plugga lite matte först.. Har prov på måndagmorgon.. :( <3


Pusshej ;)

/Sophia <33

Av Sophia Tolf - 2 april 2011 12:24

Hejhej! :D <3


Blev en ganska sen kväll igår, Amanda och Clara for typ hem vid 1. :P <3

Jennifer mådde inte så bra på skolan så hon va inte med, så det var bara jag, Amanda och Clara! <3


Amanda kom typ närmare halv sju, och då chillade vi lite ett tag innan vi började men middan. När den var klar så åt vi. Det var skittrevligt! :D <3 Där satt vi ett tag innan vi gick till relaxen! :) Resten av kvällen tillbringade vi där och bubblade, bastade och gick ut! :D ;) Vi gick faktiskt ut i bikinisar vid klockan elva :P Det var inte speciellt kallt även fast vi gick till kyrkan och tillbaka. :P

När vi kom tillbaka så satte vi oss i bastun, sen i badet och körde sanning eller konka resten av kvällen :) <3


Jag har alltså haft skiiiiiiitkul!! Skrattade typ hela kvällen! :P <33 Älskar er två!! :* <33


 

Clara<3


 


Amanda<3


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra<3 Blir väl bara att ligga i soffan och smsa, kolla på tv och sitta vid datorn :P Har fortfarande bara morgonrock på mig :P Ska kanske fundera på att byta om? ;) <3


Kram<3


/sophia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards