sophiatolf

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Sophia Tolf - 6 april 2011 20:56

Halloj!


Är hemma från träningen nu. Och har ont i foten :P

Trampade snett medan jag hoppade och nu så är det helt jäkla omöjlilgt att stödja mig på foten. Så nu har jag ont i vänster knät och högerfoten.. Skillad man känner sig..


Men som tur var så har vi ju kryckor så jag måste inte stå på mitt onda knä som är ganska omöjligt.. :P <3


Nu ska jag försöka duscha. :] Får se hur det går :P <3

/Sophia

Av Sophia Tolf - 6 april 2011 17:24

Hejsan! :D


Nu är jag klar för träningen! :) Eller, snart, måste bara sätta upp håret, men det går fort. :) <3


Ikväll blir det väl att träna inför uppvisningen, och jag hoppas verkligen att mitt lag är där idag! Annars blir jag lite sur! ;] <3


Aja, ska fixa håret nu så jag kan ta och cykla iväg. :)

pusshej!

/Sophia

Av Sophia Tolf - 6 april 2011 15:16

Hejsan svejsan! :D


Kom precis hem från skolan och det känns jätteskönt att vara hemma :P

Idag är det också lika skönt väder där ute som igår. Så jag kanske ska ta och gå ut en stund. :)


Idag så fick vi veta en trååååkig sak!!

Ni vet ju att jag sa igår att våran SO-lärare Andreas skulle komma tillbaka!

Men vet ni vad? Det gjorde han inte. Han var på en kurs. Så Elin, vikarien för Andreas, sa att han skulle vara tillbaka på fredag. Så då blev vi iallafall lite gladare.

Men idag vid lunchen så fick vi veta att han kommer tillbaka i MAJ!! :(

Jag började seriöst nästan gråta!

Ni vet inte hur mycket vi saknar honom!! :(:(:(

Så de va väldigt tråkigt! :( <3


Aja, ska gå ut lite nu innan jag ska göra middag.

Måste typ äta själv för att jag har träning. :( :] <3

/Sophia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards