sophiatolf

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Sophia Tolf - 9 april 2011 20:51

Halllllooojj :D


Vad har allihopen för sig? :)

Jag sitter iallafall och kollar på körslaget med Elvira, mormor och Baileys.

Samtidigt så sitter jag och tjockar i mig en massa godis medan Elvira får massage av mormor... :] Vill också ha!


Nu så tänkte jag ha vääääldigt tråkigt :P

Fullständigt namn: Anna Sofia Linnea Vestermark Tolf
Födelsedag: 25 mars 1997
Ögonfärg: blå/grön
Hårfärg: blond
Högerhänt/vänsterhänt: höger

Favorit:
Sport: hopprep
helgdag: lördag
Årstid: sommar!!

Har du någonsin:
Varit kär: ja :]
Blivit dissad: ja :( 
Sovit utomhus : ja:]
Sett en död människa: ja ;o 
retats: ja :]

This or that:
Pepsi/cola: cola

Jordgubbar/blåbär: jordgubbar <3
Tv/film: film

Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: vet inte :P

Senaste du:
Skrattade: nyss
Grät: i onsdags:]
Filmen du såg : kommer inte ihåg ;P
Drog ett skämt: vet inte :P
Sjöng en sång: Idag

Har du under den senaste månaden:
Kysst någon: nej:]
kramat någon: ja! :D
Bakat: näe:]
Viljat dö: nejdå!

 

Japp, nu har jag haft lite tråkigt :P Och nu vet ni lite mer om mig :)

/Sophia

Av Sophia Tolf - 9 april 2011 17:04

Hejsan svejsan! :)


Nu är jag hemma från stan! Eller jag kom hem vid 4 någon gång, men jag har gjort lite grejer innan. :)


På stan så hittade jag en massa snygga kläder! :D

Här kommer bilder på vissa. Kunde inte lägga upp alla, det är ju nåt cp med att ladda upp bilder på min blogg


 

Skor på skopunkten. SKIIIITSNYGGA!! :D


 

2 par jeans på GinaTricot.


Tröja på H&M


Sen köpte jag också 2 tights och en till tröja. :)


Ska gå och kolla på lite tv nu:)

/Sophia

Av Sophia Tolf - 9 april 2011 09:59

Godmorgon! :)


Har nyss ätit frukost och sitter nu och diggar lite musik. :D

Idag funderar jag på att fara på stan. :)

Ska kolla på lite vårkläder och så. :) Har ju kvar en massa pengar och presentkort från min födelsedag så.. :) <3


Aja, ska börja sminka mig nu så att jag kan ta 11.15 bussen in om det blir att jag far. :)


/Sophia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards