sophiatolf

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Sophia Tolf - 3 april 2011 20:14

Hello everyone! :D


Har just kommit ut ur duschen och sitter nu med hårinpackning i håret och kollar på Mästarnas mästare. :)


Träningen ikväll var ganska tråkig för att ingen ur mitt lag var där så jag hade absolut ingenting att göra :P Så jag for lite tidigare. :)


Tänkte gå och sova när jag har tvättat ur hårinpackningen.

Ska typ bli kul att fara till skolan imorgon:) Fast inte att ha prov.. :/


Aja, ska kolla på tv nu:)


/Sophia

Av Sophia Tolf - 3 april 2011 11:04

Hejsan! :)


Sitter och lyssnar på en låt som Evelina tipsade mig om igår. Fuck deg, med Sichelle. Typ bra! :)

Finns en annan låt som heter samma sak, har samma melodi men en annan text och en annan artist. :P Den är typ också bra ;P Fast på ett annat sätt :P


Ikväll så är det ju träning som gäller, men vi får väl se hur det går på den. Har varit öm i hela kroppen sen i torsdags typ, men jag har ingen aning om varför.. :/ Men jag far dit iallafall så får vi se hur det går. <3


Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag tror jag.


/Sophia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards