sophiatolf

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Sophia Tolf - 17 april 2011 22:42

Hejsan :)


Oj, så hes jag är! Helt sjukt, jag kan seriöst inte prata :P Men det gör mig egentligen ingenting. Har ju ändå lov och så :)

Har haft så sjuk kul i helgen! :D Först så var jag ju med Evelina fredag-lördag som jag redan har berättat, men sen hos Michaela har jag haft jättekul! :)

Typ skrattat jättemycket och idag var vi ute och då blev de sooooommarplanering!! :D Det var så underbart väder så vi började planera sommaren :P Det var sjukt skoj att vara med min bästa och när jag kom hem från henne så var jag med Evelinaaa :) Vi for ut och cyklade och hade jättetrevligt :) Vi köpte Tic Tac och en glass :D sen satt vi på dagiset, precis som sommaren <3


Nu så tänkte jag ha lite tråkigt medan jag väntar på att min hårinpackning ska värka :P <3


- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - Jaa :]
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nja, ibland kanske :)

Hur många har du varit riktigt kär i? - vet inte, 3 kanske :)

Är du kär just nu? - nepp:)


- Tio frågor om dig själv
Namn? - Sophia Tolf

När fyller du år -  25 mars

Några piercingar? - jaa, i öronen :P

Vad har du på dig just nu? - shorts och en t-shirt :)

Vilken årstid är bäst? - sommarn! :D
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?- Vakna upp med någon man gillar och bara typ ha en underbar morgon med den! <3 

Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag har världens bästa vänner! :D

Vad är du bra på? - vet inte, :]

Vem älskar du mest på denna jorden - Många, men en av dom jag älskar mest är min storasyster/bästavän Louise Sjöström! <3

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  vet inte, kan variera :] 

 

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Evelina

Vem är den roligaste av dina vänner? - haha alla mina vänner är superroliga!! :D
Vem är snyggast av dina vänner? - haha, som är sjuukt snygga allihop!

Vem är mest partyprisse? - vet inte:]

Vem är den du helst har filmkväll med? - jag vet inte, alla :] <3

Vem av dina vänner är mest "evil"? -  haha evelina kanske :P



- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - min stora syster Louise <3

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jaa :)

Vem är farligast i din familj? - elvira :P

Vem ser roligast ut i din familj? - jag ;P

Vem är coolast? - haha vem tror ni? :P jag och lollo såklart! ;)

Har ni något husdjur? - 2 gerbiler, 1 dvärghamster och 1 fågel :P

Underhållningen? -

Sover du oftast med? - mig själv :P men ibland kan lollo sova hos mig också :]
Roligaste kvällen med familjen? - Vet inte, finns typ för många :p <3


10 frågor om idag
Vad har du gjort? - varit med Michaela och Evelina <3

Vad ska du göra ? - soova:]

Har du gjort något dåligt idag? - jaam tränat även fast jag är förkyld :P
Vad har du ätit idag ? mat :D

Har du duschat idag? - japp alldeles nyss ;)
Är du trött nu? - Ja :]]
Vad händer i morgon? - det är måndag och jag är LEEEEDIG! :D så jag vet inte riktigt :P

Går du i skolan? - Ja
Har du varit i skolan idag? - haha nej :p


ANNAT
Hur mår du just nu? - jag mår väl bra :)
Är du hungrig nu? - nejdå :p 
Vad är klockan nu just nu? - 23.09

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, bloggen :)


TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - mamma
Vem ringde du senast? - michaela<3

Vem sms:a till dig senast? - michaela<3
Vem sms:a du till senast? - michaela<3


ÖVRIGT
Gillar du punk? - näe
Har du sminkat dig idag? - haha jaa?? :P 

 

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - nej, tv:]

Vilket är ditt favoritband/artist? - många :P
Vad gillar du för musik? - olika :)


KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Jaa!!

Har du fler än 3 jeans? - nej, prick 3 :)

Har du fler än 5 tröjor ? - ja? :p


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - japp :)
Använder du wax? - nej :P

Använder du ögonskugga? - ibland :)
Använder du kajal? - iblans :)
Använder du hårspray? - typ, nu när jag skaffat lugg :) fast nu är den slut :( 
Använder du volymspray? - nej :)
Använder du mousse? - nej :]

Använder du deodorant? - japp :) 
Använder du skinspray? - nejj
Använder du parfym? - japp :)
Använder du läppglans/läppstift? - näe, men läppsyl :)
Använder du foundation? - ojaa :)

Använder du rouge? - aa :)
Uppsatt hår eller hängande? - beror på, men oftast hängande :)

Plattar/lockar du håret varje dag? - jaa plattar :)
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej :p


KÄRLEK
Är du kär just nu? - nejj

Har du kysst någon idag? - nej

Har du ett förhållande? - nejj :p

Är du romantisk? - kanske e ;) xD

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vet inte<3
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nejj?? ;o

Vem sov du senast bredvid? - michaela fast inte i samma säng, men ändå bredvid :P

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som en vän? - ingen aning? :p

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet int :]

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej! :o
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - häng!! ;p


Haha, jaa nu har jag haft tråkigt och ni vet ytterligare mer om mig :) nu måste jag ta ut hårinpackningen :)


Pusshej :) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards