sophiatolf

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Sophia Tolf - 13 april 2011 21:35

Hejsan! :)


Har inte skrivit något idag på grund av kompisar och träning. Efter träningen så hoppade jag in i duschen och nu så har mormor precis klippt mig. Gissa hur? Lugg!

Vet inte riktigt om jag är nöjd, måste se hur det ser ut när det är plattat och jag har smink på mig :P Men det är nog inte så hemskt ;)


Jag har fått väldigt ont i halsen nu, är faktiskt rädd för att jag kommer bli sjuk. Kanske att min streptokocker kommer tillbaka? Känner mig lite hängig, men jag hittar inte termometern så jag vet inte om jag har feber. Men jag hoppas att min hals är bättre imorgon så jag kan fara på skolan. :)


Haha, måste berätta en sak som hände på skolan idag! Det var väldigt pinsamt! :]

Sista lektionen hade vi svenska och precis innan vi skulle börja så skulle jag vänta på Michaela för att hon skulle göra nåt :P Så vi kom liite senare, men bara kanske 2 min. Så skulle vi gå in till vårat klassrum där vi skulle vara och när vi öppnade dörren och gick in så var 7c där istället. Så vi stog där och det var jättepinsamt för vi visste ju inte att Andreas och Lena hade bytt klassrum! Så det var ganska pinsamt, men jag dog inte.. :]


Oj, nu måste jag gå och sova. Hörs imorgon! :)

/Sophia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards