sophiatolf

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

bio! :D<3

Av Sophia Tolf - 16 april 2011 15:54

Hejhej:)


Sitter på mitt rum med min underbara spec :) <3 vi har varit på bio och kollar på Hopp och efter det så for vi hem till mig :P

Filmen va typ bra, det var lite som Alvin och gänget men påskharar och lite annan handling ;) men typ likadant gjort :P <3 om ni fattar vad jag menar? Den var iallafall rolig och påskharen var skiiitgullig!:] och musiken va bra :p<3 Så det var kul! Dessutom var jag ju där med Evelina så det blev bara extra roligt då! :D


Igår kväll så sov jag hos Evelina. Vi såg på film, eller vi såg typ 15 minuter av en film men ändå :P <3 Sen somnade vi och vaknade vid...... 7? Haha, helt sjukt egentligen, men såna är vi :P Haha, så vi låg kvar ett tag i sängen och efter 8 någon gång så gick vi upp och åt frukost :) <3 Sen kom vi på de där med bio och sen så.. jaa, nu är vi här :p


Ikväll har jag ingen aning om vad som händer :P men något blir de väll. :)<3


Aja, ska vara lite med speec :)


seya<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophia Tolf - 18 april 2011 16:54

Jahapp, nu var det klart. :) Bestämde mig för att byta blogg när jag märkte hur grymt enkelt det var att ladda upp bilder ;) Och jag vill gärna ha bilder på min blogg annars känns det så tråkigt, så det blev så här :)   För att komma till min nya...

Av Sophia Tolf - 18 april 2011 15:42

Hejsan :)   Nu har Evelina farit hem så nu är jag ensam. :( Eller Elvira och Lovisa är hemma, men jag är nog hellre ensam :P   Idag började jag tänka lite...  jag kan ju aldrig lägga ut bilder här på bloggen typ, och det är förstås väldigt jo...

Av Sophia Tolf - 18 april 2011 10:11

Godmorgon! :)   Evelina kom för ett tag sedan och nu sitter vi och gör ingenting medan vi försöker komma på något att göra denna soliga dag ;) Båda har klänningar på oss, så vi är redo för något riktigt somrigt! :P <3   Aja, ville bara skr...

Av Sophia Tolf - 17 april 2011 22:42

Hejsan :)   Oj, så hes jag är! Helt sjukt, jag kan seriöst inte prata :P Men det gör mig egentligen ingenting. Har ju ändå lov och så :) Har haft så sjuk kul i helgen! :D Först så var jag ju med Evelina fredag-lördag som jag redan har berättat,...

Av Sophia Tolf - 16 april 2011 19:24

Är det bara jag som hatar såna här situationer när man har bestämt något med en kompis och sen så vill en annan kompis hitta på något och så kan man inte hur mycket man än vill för man vill också verkligen verkligen vara med den andra och man har bes...

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards