sophiatolf

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Sophia Tolf - 3 mars 2011 20:24

Hejj:)


Sitter och kollar på tv och smsar och chattar med lite kompisar. Det är just nu Landskampen på tv och det går fortfarande bra för Sverige! :D Hehe, vi äger sönder Norge :P


Imorgon så är det typ väääärldens chilligaste dag! Film hela dagen och sen dans på kvällen! :D Och sen looooov!! :D


Okejj.. Nu orkar jag inte skriva mer ska typ chilla lite nu och sen ska jag väl sova. Har faktiskt sovmorgon till 9 imorgon menjag tror ändå att jag ska vakna typ vid samma tid som vanligt för jag måste prata med Jennifer <3


/Sophia! <3

Av Sophia Tolf - 3 mars 2011 17:45

Hejsan:)


Kom nyss hem från Evelina Spec. :P Var med henne efter skolan och vi har kollat på hennes typ 3 dagar gamla kattungar. Skiiitsöta<3 Det är fyra stycken, det skulle egentligen vara fem, men den ena dog igår.. :(


Nu måste jag berätta en sak!!!


Idag på skolan fick vi se någon Same-teater typ.. Lite udda.. :P Men dom sa att den skulle va slut typ två så då tänkte Dani och Michan att dom skulle hinna ta den tidiga bussen (14.15) men då slutade teatern typ 14.10 istället så vi fick springa till Ica och när vi kom dit så stog bussen där och då vinkade jag åt den att den skulle vänta och då stog den kvar men när dom kom fram till bussen så körde den iväg!! Jävla idiotchaufför!! :P Så vi gick in på Ica och satt där och väntade till klockan tre typ och sen gick vi ut till hållplatsen. Där stog några idioter från en annan sjua och då började en av dom kasta snöbollar på oss! Sen gick jag för att möta Evelina vid kiosken och då kom Michaela efter och hade asont för att idioten hade kastat en snöboll i hennes öga! Då följde hon med till Evelina och tog bussen som gick 15.50 istället.

Men nu så ska idioten få för att han gjorde sådär! Jag sa till Måns (som satt på samma buss) att han skulle slå till honom från mig, Eve och Michan. Han sa att han gjorde de och de får vi hoppas! Fast sen så sa han också att han och en annan kille ska göra nåt imorgon också, fast jag vet inte vad xD


Haha, jaja nu ska jag äta. :)


Puss ;*

Av Sophia Tolf - 3 mars 2011 07:07

Gooodmorning! :D


Nu är jag helt klar inför skolan. :D Jag längtar nästan, men jag vill inte berätta varför. Typ bara Jennifer och kanske någon till som vet ;] Men jag vill typ ändå inte fara för Jennifer sa att hon har något att berätta för oss alla idag och att det inte var det roligaste.. Så jag gruvar mig lite inför vad det kan vara..


Nu ska jag börja ta på mig mina ytterkläder och sen ska jag gå till Evvis. :] <3


Kram! <3


/Sophia!

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards