sophiatolf

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Sophia Tolf - 12 mars 2011 22:02

Hejhej:)


Någon som kollade på melodifestivalen? Det var ju Eric Saade som vann, och jag tyckte att det var bra! :D Men vad tyckte ni, bra eller dåligt? :)



Jättesnygg!!!! :D <3


Imorgon blir det att packa på morgonen och sen åker jag och Elvira ut i backen medans mamma och pappa städar ur stugan. Sen på eftermiddagen så bär det av hem! :) Vi kommer komma hem sent på kvällen så det blir inte så mycket sömn natten till måndan. Men det får man leva med. Vi kan ju också sova i bilen. :)


Jag skrev ju igår om min fotled som hade svullnat och imorse när jag vaknade så var det rött och lite blått och fortfarande svullet men inte lika mycket.

Nu så är det mycket rödare men inte så mycket svullet. Men ont gör det.

Får hoppas att det inte blir värre under natten bara! :)


Nu ska jag gå och lägga mig.


Godnatt allihopa! :)


  


Så här ser min fot ut nu. Rött och lite svullet.

Av Sophia Tolf - 12 mars 2011 12:12

Tjenixen! :)

Nu sitter vi inne i stugan och har precis ätit lunch. Korv med bröd. Gott! :D


Sen ska vi typ ut och åka igen. Då ska vi åka upp med vm8 (lift) och sen fara bort till kabinbanan och åka upp med den. Toppen! :)

Vi ska typ åka till tre, halv fyra och sen så ska vi gå på afterski.


Nu ska jag göra lite smycken medan mamma och pappa dricker kaffe. Jag har gjort väldigt många fina örhängen medans vi har varit här, jag är verkligen nöjd med dom! :D <3


Pusshej ;*

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards